Det luktar guld....
« Föregående · 251664 Till forumet
Sv: Det luktar guld....
Klinth:ja och det är vel bara frölunda och färjestad som har 4 femor som spelar vilket jag tror lönar sig i längden.
Sv: Det luktar guld....
nhl2002: Timrå använder i och för sig fler spelare under matcherna än Frölunda... Och visst kommer det att löna sig i de kommande två matcherna.
Sv: Det luktar guld....
El Maco: Precis. Sedan så städade vi ju av vårat motstånd i kvarten i 4 raka matcher och kunde vila ut oss lite. Det har vi också fördel av nu. Men Frölunda får väl ändå ses som favoriter med det lag de har på pappret.
« Föregående · 251664
Frölunda mot SM-Guld x3 ;-)