Experten
252775 · Nästa » Till forumet
Sv: Experten
danoj:
Ja idag var jag bara tvungen att stiga upp tidigt för att läsa varenda jävla artikel om finalen!;))
Och känna stämningen här inne naturligtvis..;)
Ja idag var jag bara tvungen att stiga upp tidigt för att läsa varenda jävla artikel om finalen!;))
Och känna stämningen här inne naturligtvis..;)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Experten
74050: Jodå, nära var det. Jag hade spelat 0-3, precis det jag sade att det skulle bli. Kompisen sade, du kommer ju alltid så jävla nära, så han spelade 0-2 och 0-4 bara för att jag sa 0-3. Jag vann inget och han åker snart och hämtar ut en 1800 spänn eller något sådant.... Ointressant egentligen, Frölunda vann, och det övertygande. Det är det som räknas ;-)
FBK i finalen, det kan inte bli bättre!!!
I dag är man nöjd..... Det vet du!!!
FBK i finalen, det kan inte bli bättre!!!
I dag är man nöjd..... Det vet du!!!
Sv: Experten
74050:
Jo fasen nära var det!
Vilken underbar morgon det är idag förresten!;)
Jo fasen nära var det!
Vilken underbar morgon det är idag förresten!;)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Experten
Dream Team:
Fyrans hockeysändningar är helt värdelösa och även deras andra sportsändningar oxå
Men man får väl försöka att offra sig i resterande matcher, men jag brukar stänga av ljudet på tvn och dra på radiosporten.
Så jag får väl zappa med tv och radio allt som finns ikväll, undrar om man kan zappa bort änglatofflorna (dammtussarna) också.
Jag säger som vanligt må bästa lag vinna!
Fyrans hockeysändningar är helt värdelösa och även deras andra sportsändningar oxå
Men man får väl försöka att offra sig i resterande matcher, men jag brukar stänga av ljudet på tvn och dra på radiosporten.
Så jag får väl zappa med tv och radio allt som finns ikväll, undrar om man kan zappa bort änglatofflorna (dammtussarna) också.
Jag säger som vanligt må bästa lag vinna!
Sv: Experten
Jimmy: Aj då, ett klart mättnadssymptom. Hoppas för er skull att inte grabbarna i laget känner likadant. Ser du timrå som tippat på sistaplatsen fortfarande? I takt med framgångarna så är det läge att revidera sina mål, annars stannar man lätt i utvecklingen. Självklart har ni haft en strålande säsong hittills, men den är inte slut än! Blicka bakåt kan du göra senare (i kväll 21.30?).
Sv: Experten
Klinth:
Lätta pengar. Som att plocka godis från små barn( Läs: Timråiter)..;)
Lätta pengar. Som att plocka godis från små barn( Läs: Timråiter)..;)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Experten
Efter påtryckningar från allmänheten kommer här expertens tips inför kvällen:
TIK-VF 1-4.
Eller vad tror du Klinth?;)
TIK-VF 1-4.
Eller vad tror du Klinth?;)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
From nu vill jag veta tipsen i god tid med en ungefärlig bedömning om hur mycket fel du tror att du har...
Ehhh Tydlig???
Gå gärna in i min GB så att jag inte missar det.
Lycka till i finalen!