Finalkrig
« Föregående · 253347 Till forumet
Sv: Finalkrig
Sebbe: På söndag avgörs det vilka som blir svenska mästare i
J-18. MoDo - Frölunda i Kempehallen. MoDo vann första matchen i Göteborg med 3-2.
J-18. MoDo - Frölunda i Kempehallen. MoDo vann första matchen i Göteborg med 3-2.
Länkar:
http://www.bad-boys.nu
http://www.bad-boys.nu
Sv: Finalkrig
liepins: Blir faktiskt rätt besviken på ledningen, att de ska vara så snikna. Argumentet till att det är ståplats i Karlsta håller inte. Eftersom VF tog lika mycket bakom mål i Frölundaborg som i Scendinavium under semifinalspelet. Jag som hade tänkt resa med, får kanske tänka om nu. Kan bara säga att jag är j-kligt besviken!
Sv: Finalkrig
danne147:
Jo det är dåligt av vår ledning. Hoppas nu de går in och gör som FBK, betalar lite av biljetterna för sina fans som reser.
För övrigt. Imorrn kväll kan J20 ta SM-guld om de vinner mot HV71 i Oasen, Kungälv. Råder alla som inte har nåt för sig att ta sig dit för att beskåde framtidens stjärnor! Det är gratis och börjar klockan 19.00.
Jo det är dåligt av vår ledning. Hoppas nu de går in och gör som FBK, betalar lite av biljetterna för sina fans som reser.
För övrigt. Imorrn kväll kan J20 ta SM-guld om de vinner mot HV71 i Oasen, Kungälv. Råder alla som inte har nåt för sig att ta sig dit för att beskåde framtidens stjärnor! Det är gratis och börjar klockan 19.00.
Sv: Finalkrig
liepins:
Om Frölundas ledning går in stöttar sina fans bortabiljetter så försvinner hela vitsen med de höjda priserna.
VF ville inte gå med på det vanliga avtalet (200 biljetter á 100 kr) så då höjer FBK priset för bortastå till samma nivå som VF lägger för Färjestads fans. Samtidigt stöttar man sina egna fans med 150 kr/biljett.
Så det blir alltså Frölundafansen som åker till Karlstad som betalar för FBK fansens biljetter i Göteborg.
Inte är det jag som kommer att åka med Wolfpack som gråter över det...
Om Frölundas ledning går in stöttar sina fans bortabiljetter så försvinner hela vitsen med de höjda priserna.
VF ville inte gå med på det vanliga avtalet (200 biljetter á 100 kr) så då höjer FBK priset för bortastå till samma nivå som VF lägger för Färjestads fans. Samtidigt stöttar man sina egna fans med 150 kr/biljett.
Så det blir alltså Frölundafansen som åker till Karlstad som betalar för FBK fansens biljetter i Göteborg.
Inte är det jag som kommer att åka med Wolfpack som gråter över det...
« Föregående · 253347
Se länktipset.