« Föregående · 257199 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Avgörandet2
willysson: nähe. Jag vet som sagt inte vad som skrevs i tråden, men sdet var tydligen nåt stötande. Jag anser dock att din bil är ännu mer stötande, eller är det ett slutspelsskägg? :)
willysson: OK, jag såg just ett meddelande från Dragan i min brevlåda som förklarade. Det var alltså inte mitt fel... puh.
willysson: Vad var det som var störande och omoget? Vill bara veta vad det är för regler som gäller...
Christofer: Det var jag som tog bort den, tyckte det var stötande och omoget skrivet....
Avgörandet2
Nån som vet vad som hände med tråden "Avgörandet" som jag startade igår. Den är borta nu...
Har någon moderator tagit bort den? I så fall vill jag gärna veta varför så jag inte gör om samma misstag (om det nu var jag som skrev nåt olämpligt).
Har någon moderator tagit bort den? I så fall vill jag gärna veta varför så jag inte gör om samma misstag (om det nu var jag som skrev nåt olämpligt).
Sv: Final 2
willysson:
Jo, sant. Spara er en sisådär tio år till. Det har vi gjort. Därför vi inte vunnit sen 65. Hade vart för trist helt enkelt;)
Jo, sant. Spara er en sisådär tio år till. Det har vi gjort. Därför vi inte vunnit sen 65. Hade vart för trist helt enkelt;)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
Final 2
Så var det dags igen. Solen skiner, kan det vara ett tecken?
För mig finns bara ett alternativ, en utväg ikväll. Frölunda vinner med 5-2. Jensa stänker in den sista pucken bakom rockande Wally.
Som Albert Svanberg sa bredvid mig vid pissoaren i Karlstad sist:
"Höjer sig Frölundas nyckelspelare sig ett snäpp, så kommer Frölunda köra över Färjestad i fyra raka".
Bra kille den där Albert!!;)
För mig finns bara ett alternativ, en utväg ikväll. Frölunda vinner med 5-2. Jensa stänker in den sista pucken bakom rockande Wally.
Som Albert Svanberg sa bredvid mig vid pissoaren i Karlstad sist:
"Höjer sig Frölundas nyckelspelare sig ett snäpp, så kommer Frölunda köra över Färjestad i fyra raka".
Bra kille den där Albert!!;)
Länkar:
Sv: FRÖLUNDA!!!
Det blir nog tufft imorgon... Färjestad lär nog spela med en tätare defensiv - trots Bengt-Åke Gustafssons tjat om Frölundas s k defensivhockey... Men - Alexander Steen blir hjälte med sitt 3-2 mål fyra minuter från slutet... Och taket lyfter i Scandinavium...
Sv: 2-1 sverige-ungern
evens son: kan bara hålla med dig. Fotboll känns ganska ointressant just nu. i morgon smäller det igen. mitt tips för imorgon blir 4-2 till VF. skall satsa en hundring på det.
2-1 sverige-ungern
Men jag satt och var inte ett dugg nervös.. skiter lixom i fotboll nu.. hellre att VF vinner SM guld än att sverige går till EM haha :)
mysmi:
just det..liten mage,,Hmmm..undra om det var någon annan som trodde att jag menade något annat...;0)
med TIMRÅ IK hockey menar jag att det är attack som gäller
inget Modo ryggsäckhocky alltså....
just det..liten mage,,Hmmm..undra om det var någon annan som trodde att jag menade något annat...;0)
med TIMRÅ IK hockey menar jag att det är attack som gäller
inget Modo ryggsäckhocky alltså....
gud: ja, så liten mage har de nog aldrig sett ;)
...svårt med Timråhockey eftersom de inte spelar lille gubben ;)....
...svårt med Timråhockey eftersom de inte spelar lille gubben ;)....
coolt med en Frölunda seger igår...nu måste laget
ifrån soliga Karlstad anfalla som små ettriga taxar...
och då finns det chans för oss alla hockey älskare att
få se riktig TIMRÅ IK hockey...FORZAhockey
mysmi:
ja..den magen var inte att leka med...tänker då på dom
som gick in i hissen efter oss..ooops.;0)
ifrån soliga Karlstad anfalla som små ettriga taxar...
och då finns det chans för oss alla hockey älskare att
få se riktig TIMRÅ IK hockey...FORZAhockey
mysmi:
ja..den magen var inte att leka med...tänker då på dom
som gick in i hissen efter oss..ooops.;0)
« Föregående · 257199 · Nästa »