mangan: Visst, men ett övertygande resultat hade inte varit fel. Kan vi vinna med 3-4 mål så där betyder det kanske att spelet har trillat på plats även borta!?
BROS4EVER: Det verkar vara sånt högt tempo så kommentatorerna inte hinner berätta allt. Ändå är dom ganska duktiga och snabba. Sån här hawaii ger mig ont i magen.
Heda: Jo, vi är ju kända för fegspel och Färjestadssympatier...... Du borde nästan stängas av för ett sådan påhopp, fast bara nästan. Se nu till att nu utmanare plattar till oss i expertpanelen någon gång istället för att tjöta om orelevanta och absurda påhopp. 5-0 är ställningen. Vi har fyra resultat att falla tillbaks på, ni femton!!! Let the show begin ;-)
Hej igen! Tjatig e bara förnamnet, men detta är sista påminnelsen till den fantastiska "Höstträff" som kommer att äga rum den 13/12. Missa inte den! :)
Sista dag för anmälning är den 28/11. Gå gärna in på min sida och läs mer...
GuldIndianen: Jag hade inte direkt så många valmöjligheter kvar inför kvällens match, vad gäller resultatet. Vad jag kan se så är 3-0 till Frölunda ledigt. Den tar jag.
slashpuppie: Det låter inte helt otroligt det tipset. Jag satsade ju själv 6-1. Det känns lite som om Frölunda måste visa var dom står. Och vad är bättre än mot leksand?? Nu krossar vi LIF.
danoj: jaja, jag var sent ute denna gången och då får man skiten som blir över, jag vet. Inte direkt något "expert"tips men det hade varit jäkligt kul om det gick in ;)
Sannes: jag läste igenom mangans sammanställning men det räckte tydligen inte. Bara för det säger jag 7-0 till Frölunda, det lär det inte vara någon som tagit iaf!