Eftersom sidan låg nere igår så fick aldrig expertpanelen chansen att tippa matchen igår, tur var väl det för är rätt så säker på att vi samtliga hade fått så in i h-e fel!
Men men, ny match imorrn och åter är det ett defensivt hak- och böklag som står för motståndet. Viktigast är att få första målet, vilket Frölunda också får imorrn, för då kommer det förhoppningsvis rinna på sen.
slashpuppie: Verkligen skumt med tanke på att den sidan som var den "gamla sidan" som du nämner inte ens finns kvar på servern längre. Först förlust igår mot Linköping igen och nu detta. Var är världen på väg?
slashpuppie: Antagligen är det som så att den gamla sidan ligger kvar i dina temporary internet files som finns lagrad på din dator. Du kan testa att tömma dina tempfiler via verktyg, internet alternativ. Den gamla sidan har jag nämligen tagit bort från servern
slashpuppie: Antagligen är det bara du. Jag har klickat på både två och kommer fram till den nya, förträffliga och vackra sidan som någon extremt talangfull person måste ha komponerat...:--)
Nä men alltså, Linköping börjar ta sig nu. Imponerad över att de klarar av att ställa till det så för Frölunda två matcher i rad i Scandinavium. Sen har ni den där finnen i mål också...;)
Danne_L: Nej då, LHC har enbart haft röta för att kunna göra mål i alla segermatcher som t.ex. 7-2 och 5-2 mot Brynäs, 5-1 mot Färjestad etc... laget LHC modell 2003/2004 kan både spela taktiskt defensivt och offensivt, tro det eller ej. :)
Linköping spelar smart mot VF. Det enda laget som har fattat att man inte kan tokanfalla mot Frölunda i Gbg. Men vad ska LHC göra när Frölunda lärt sig hantera det spelet? För inte kan väl dom spela anfallshockey?
GuldIndianen: Jag tror att Frölunda kommer att gå till final, men att det andra laget vinner tack vare nervspelet. Frölunda var bättre under förra sesongen.
phu också varit på julfesten och kikat lite. hade med mig min lilla kusin som har den goda smaken att hålla på frölunda... och ville ha några autografer till sin samling men oj vad folk "knöddes" (vad heter det?) det var ju ingen idé att ställa sig i köer som Henkes och kahnbergs phu
danoj: Det är väl Calles döttrar som tycker att han skall spela för Frölunda, eller?! Smarta tjejer har han iallafall.....
För övrigt så borde man nog ta sig tid och se när Frölundas Oldboys spelar, vilke spelare alltså.....Calle J, Stefan L, Jerry P, Peter B, Jörgen P, Terho K osv...... Lagledarna går inte av för hackor heller....Lars-Eric Lundvall och Surar-Pelle Pettersson.
Och till sist, så attans bra av grabbarna att vinna mot Brynäs. Härligt!