Någon som kan dra reglerna för tippandet? Annars tror jag stenhårt 2-2, Koivisto i TOM kasse.. (Båda keeprarna utgår pga av skada efter att ha deltagit i det stora slagsmålet som alla var inblandade i, undrar hur mycket Unibet ger i odds för det scenariot..??)
mangan: Äh, jag håller mig nog till mina invanda bärare av #21 och efternamnet Salo. Men Loui och Sami kan väl få göra några självmål, DÅ lovar jag att hålla ögonen på dom ;)
"Frölunda, serieledarna, i ett fullsatt Scandinavium känns väl ändå lite extra? - I varje fall mycket inspirerande. Dels att möta serieledarna, dels att spela inför ett fullsatt Scandinavium. Just spel där är alltid lite extra, fin atmosfär och en mycket hockeykunnig publik."
Citat Kent Forsberg.
Tänk att nu fick vi det svart på vitt att vi verkligen HAR en hockeykunnig publik ;)
mangan: Tycker ändå det låter lite väl långsökt att ladda så länge för en vanlig match i grundserielunken. Men det ska bli intressant att se matchen (på teve för min del), brukar kunna bli trevliga tillställningar i Scandinavium.
mangan: Knepigt, jag som trodde att de laddade för slutspelet, men de hade alltså tänkt att lägga allt krut på en match i omgång 16 av grundserien. Verkar ju väldigt klokt... ;)
danoj: Sorry vännen, har enbart en biljett till mig själv, sitter på en urusel plats men jag är iallafall där. Jag hade ingen möjlighet att ringa när de släppte biljetterna för medlemmarna och då får jag skylla mig själv.
Men jag vet att de har några biljetter som de släpper matchdagen, dock vet jag inte hur många.
Paddan: Korsdrag i försvaret hade vi i gårdagens match mot LHC så vi får hoppas dom stängt till så det korsdraget försvinner. Blir en spånnande svårtippad match imorgon.
audiblegiraffe: Det var nog så att man fick kämpa litegrann idag. Men att slå seriens femma på bortaplan är inte dåligt gjort, särskilt som man fick otroligt många numerära underlägen att reda ut. Elva raka vinster nu, hur länge håller sviten i sig? Och när kommer det hundrade målet för i år? Redan nästa helg, kanske? Det borde väl isf vara ett nytt målrekord? Nån som har koll på siffrorna?
danoj: Har pratat med ett par joppar som var på matchen. Det var länge jämnt, men Frölunda kopplade greppet rejält när backarna i MODO tabbade sig. Tror det här var första matchen som Frölunda fick kämpa lite för att vinna...
mok: Inte den här plattan, den är otillbakahoppande. Segertåget fortsätter och denna gång tar Fredrik Warg och compani Scandinavium med storm. Henrik Lundqvist kommer att bli rejält förkyld av korsdraget i ert försvar. ;)
Danne_l: Stämmer ju det att VF gjorde det i slutspelet glömde det :) Sen har jag faktiskt inte tänkt på att fler lag är MoDo gjort det. Luleå har jag aldrig vart i och TImrå bara en gång....
Bäst i föreningen är just nu Frölundas J20-grabbar. Idag besegrade man Timrå borta med hela 6-1. Nu är ju inte Timrå något topplag direkt, plats 15 av 18, men ändå!
danoj: Äh, du säger något i stil med att: Jag tror att MoDo kommer att spela ut Frölunda och visa vilka det är som bestämmer. Sen levererar du ett tips, förslagsvis 1-37 eller något sånt. Då ska du se att du blir populär ;)
danoj: Hmm, är det nu som även jag ska få vara med och leka experttippare, eller var det bara Frölundaiter som räknades i "den officiella" statistiken?
Kan ju ha varit att dom fokuserade på Modomatchen redan idag, som förra säsongen uppe mot Södertälje (säsongens sämsta bortamatch?) för att 2 dar senare piska dit FBK med 7-2 (tror jag det var).
VF ligger under med 4-1 i skrivande stund mot LHC och SM-Guldet i fotboll gick till dom nedre regionerna i Sverige, ser inte ut att bli en kul lördag detta..
mok: Kör inte de flesta lag med det? Tycker iaf att man har hört det på de flesta av de bortamatcher man åkt på. Det är väl knappast nåt speciellt nytt "fenomen" heller. T.ex i Timrå har det använts ett flertal säsonger redan..
BROS4EVER: Har önskat detta länge. Har för mej det är MoDo som spelar en separat låt för varje spelare när dom presenterar första 5an. Helt klart en bra idee får jag säga kan öka trycket lite.
Funderar lite på det här med "themesongs" när vissa spelare är på isen. Helt säkert är att frekvensen är tät i samband med att Kallio är på isen samtidigt som dom spelar "Can't touch this"
Finns det fler sådana låtar?
Hade varit kul om varje lirare hade sitt eget "theme"!
För en lirare med flyt, för en som behöver komma igång, för en lirare som gjort nåt bra....
bobbe: Självklart dyker det upp några "kändisar", jag kommer dit, Mangan sen har jag inte koll om det e någon mer. Så ser du någon i en gammal vit Frölunda tröja med nummer 27 och Edlund så kan det vara jag :)
Jaså, det var här alla höll till. Stendött på dom andra forumen, så jag började frukta att alla satt och knarkade Diggiloo... Hade totalt glömt av forumet sedan den lade av. Minns dock ett år tillbaka när jag var i full (!) färd med glöggprovning här. Inhandlade en flaska ful-glögg på ICA idag dagen till ära. Ser framemot att besöka "Cluben" imorgon.
Annars tror jag stenhårt 2-2, Koivisto i TOM kasse..
(Båda keeprarna utgår pga av skada efter att
ha deltagit i det stora slagsmålet som alla
var inblandade i, undrar hur mycket Unibet
ger i odds för det scenariot..??)