Danne_l: Jag tror mer och mer på att mitt tips är korrekt. Min kamrat Lex1 har letat upp följande bevis på att Hendrik Lundqvist är så säker på vinst att han ställer upp utan fullständig utrustning.
Puh, sicken tur jag inte åkte med grabbarna upp idag då. Kanske skall ringa upp till dom och be dom åka hem igen så dom slipper lägga ut onödiga biljettpengar?:)
danoj: På tal om vilket kan vi dra ifrån ännu mer i tabellen efter Linköpings förlust idag. Vinst imorgon och vi ligger hela 12 poäng före tvåan med en match mindre spelad.
JaSa: Henke har nog inget emot att få se Tretiak-tröjan. Han släpper in två mål nämligen. Det spelar dock mindre roll då hans kollega på andra sidan planen tvingas vittja nätet hela sju gånger. 2-7 alltså.
Heda: Ja iomed att vi ska åka upp så e jag inne på ditt spår Heda,mycket mål villsäga,men tror inte på så många mål utan lägger mig på 1-6 helt enkelt..
Dragan 2k: Jodå det minns man allt. Skogshuggaren nummer 1 :) Brynäs e alltid kul att se men trnder e ju till för tt brytas säger do så vi får la se. Tror dock BIF får det svårt att nå slutspelet.
Dragan 2k: Lånar mitt eget inlägg från WorstWeatherScenario-sidan:
Slutspelet brukar bli en helt annan historia. Det är nog enkelt att spela nu när man skaplig serieledning. Kanske nerverna kommer tillbaka när alla har samma förutsättningar?
Såg i programbldet att speldagarna var spikade: Mars fre 4, sön 6, tis 8, tor 10, lör 12, mån 14, ons 16.
Antar att bäst placerad spelar: B, H, B, H, H, B, H ?
Bara att skicka spargrisen till Scan och börja ta ut semesterdagar.. :)
Portello: Innan dnna säsongn var det nån korkad Modoit som tyckt Andersson skulle sluta inför denna säsongen eftersom han bara skulle floppa :) Undra jag vem som f(l)oppat :)
WaterMelonMan: Vi kan ställa skridskorna på hyllan resten av matcherna och ändå nå slutspel. Tänk på det till skillnad för lagen som slier med kniven mot strupen varje match.
Klinth: Jag skulle föredra att Frölunda får möta Brynäs i kvarten, för det skulle betyda att Brynäs klarar sig upp på slutspelsplats. Och det skulle ju glädja alla trevliga Brynäsfans =)
Enligt mina beräkningar behöver förresten Frölunda en poäng till för att vara garanterade en slutspelsplats, så vi kanske inte skall börja spekulera för tidigt =)
mok: Det är ju just det. Risken finns ju för att man åker ut redan i kvarten om man möter Modo. Men vinner man så har man alla fördelar av just det mötet. Och i dagsläget så är det ju trots allt fördel Frölunda i bäst av 7...
(För det är väl 7 möten i både kvart, semi & final nu för tiden?!?)
Klinth: Alla ve vi ju hur det gick förra säsongen när Frölunda vann för lätt och fick vila och sen aldrig riktigt kom igång. Själv vill jag inte möta MoDo i kavrten har för taskiga minnen av det :) SSK hade annars vart treligt.
Jag tror mer och mer på att mitt tips är korrekt.
Min kamrat Lex1 har letat upp följande bevis på att Hendrik Lundqvist är så säker på vinst att han ställer upp utan fullständig utrustning.
Tre poäng till Mora ikväll, alltså.