Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Danne_l:
För övrigt tycker jag det är intressant att utmanarna leder med 0-2 efter rond ett (ja, så står det i alla fall). Man skulle nästan kunna ta det som ett tecken på utklassning.
Hepp hepp, vem av oss är det som fått in flest resultat den här säsongen(av oss misslyckade experter dvs)? Jo just det!
Danne_l:
Du är precis som alla stora matematiska genier missförstådd.
100 riksdaler på 6-1, okej det är bara att logga in på Unibet och spela då med andra ord. F*n ta dig om det inte blir 6-1.
Allt som har med utträkningar och matematik att göra bör jag egentligen hålla mig undan. Du skulle se mina betyg i just matte...
Men denna gången sitter resultatet, har goda vibbar. Så passa på att sätt en hundring på resultatet!;)
Danne_l:
Jag är impad av dina matematiska uträkningar. Men jag är väl inte lika imponerad av att du alltid får fel resultat i uträkningarna...;-)
Vi vann serien med 15 poäng.
Luleå kom sjua.
Vi har 3-0 i matcher.
Min bil går fort.
Hm, simsalabim. Hokus pokus. Hipp...
Frölunda-Luleå 6-1!
WWS är ingen "klack". Vi sitter inte ihop i arenan, och har väl heller inga planer på att göra det. Räcker med att kampera ihop på bortamatcherna.
Så är det.
mok: Kanske beror på att GG är den officiella supporterklubben och inte ni.
Ni får väl släppa erat revirpinkande och samarbeta istället
Inte konstigt "vi" kom sist när AB mätte eftersom dom mätte nedanför Goa Gubbar när spelarna kom in....
Gôtt o höra att du fick tag på plåtar igen danoj ! Hoppas på en riktigt urladdning inför hemma publik i morgon och hoppas Aftonbladet är där o mäter med dB mätarn så vi kan visa att GBG är öronbedövande !
Ha en bra dag allesammans...
Mot semi ! (Med Niemi)
Niemi har alltid varit en personlig favorit, stentuff trots sin storlek, ingen flyttar på honom!
Fick förresten tag i plåtar (igen) tills matchen på torsdag, bwahahahaha!!
Mot semi!
Han har ju bollat med Holmqvist, Hedin och de andra i Luleås anfall...
En absolut favorit!
1-0 Joel
2-0 Affe e kung etc etc så får man scrolla till vansinne för att hitta tillbaks
Äh, kör på du. Vill man inte läsa får man väl scrolla bara. Är ju ändå så lite som skrivs här inne!
mok:
Nu är det ju som så att det är jag som har börjat med dessa "matchrapporter", konstigt att det inte går att få göra det härinne när det går utmärkt i andra gästböcker, men det beror väl på vem som "chefar" i respektive gästbok.
Tack för mig!
danoj:
Ytterligare en stabil seger ikväll, det var inte snack om saken.
Luleå vann skotten med 30-24 och Frölunda matchen med 5-0, säger det mesta tycker jag, eller?!
5-0 nu, Niklas gör sitt andra mål för dagen.
Fy f*n va gött, på torsdag avancerar vi till semi!
FRÖLUNDA MOT SM-GULD!
Boråsindian:
Tur för dig att dom inte hämtat ut biljetterna. Lite konstigt är det att man först beställer biljett och sen inte hämtar ut den.
Boråsindian:
Jasså, det fanns biljetter idag när du ringde, det lönar sig att ringa varje dag med andra ord. Då är det inte helt hopplöst att få tag på biljett för den som är intresserad.
Tror att morgondagens match kommer att bli den klart bästa i denhär serien. Kanske inte säger så mycket?
Men Luleå satsar allt i sin sista match för säsongen, och Frölunda har ju inget att spara på heller då vila väntar efter slutsignalen imorgon. En blixtrande underhållning över 60 minuter inför en fullsatt arena. Jag väntar med tillförsikt.
Frölunda vinner med 5-4