Klinth: För det uttalande bonnajävel får du bjuda Linne på minst 4 bärs..;)
En offentlig ursäkt på stående fot inför TIK031 på Lördag kommer även att krävas..Vid minsta tvekan så kommer TIK031 TVÄTTA din mun med tvål o vatten..;)
Linnea: Äh, du behöver inte vara blysam för min skull. Var tog det utlovade tipset om tvåsiffrigt vägen? ;-)
Det enda som talar för att Timrå har nån chans att göra detta till en någorlunda jämn historia är väl att man är så nederlagstippade som man är. Hoppet står till att Frölunda agerar med lite sämre inställning just därför. Frölunda har kommit igång med sitt spel på riktigt allvar, och alla som nu tvivlat på Tommy Salos egenskaper gör nog bäst i att sluta med det direkt. Lagmaskin är väl ingen överdrift den här säsongen heller.
Trots att hoppet är det sista som överger en så kan jag inte annat än att tippa en väldigt klar hemmaseger i morgon. 6-1 blir mitt tips. Oavsett hur det nu går hoppas jag på en stor uppslutning av supportrar på Jameson före matchen. Ett par bira och en avtäckning av den nya TIK031-flaggan blir nåt att se fram emot!
Danne_l: Denna match tar död på målvaktsfrågan som jag ser det. Ett bevis på att han kan hålla nere siffrorna mot lite bättre lag, Salo var kanon, skitmål som han tvingades släppa in.
Nyss hemkommen från Karlstad. Äntligen bjöds det på riktigt kul hockey! En kul match med många härliga närkamper. Frölunda det bättre laget under de två första perioderna medan sista gick till Färjestad. Tommy Salo var ju dock briljant idag, vi har honom att tacka för segern!
slashpuppie: Underbar avslutning på matchen av Kallio och Frölunda går segrande ur den matchen. Den allsmäktige herr Gud tippade för övrigt just 3-1 till Frölunda och får givet poäng för det!
Nu har jag läst igenom vad alla har tippat för resultat och konstaterade då att både Klinth och mok har tippat samma resultat, eftersom Klinth var först så är det mok som får ändra sitt.
För egen del så har jag en otäck känsla att Färjestad vinner, men att tippa Karlstadsvinst finns liksom inte i min värld, så därför blir det oavgjort 3-3.
Och så den obligatoriska sammanställningen från min sida:
gud: Jasså det är det så det fungerar ;) Jahapp då lär väl någon simpel frlundadåre sno det resultatet som ett brev på posten bara för att jävlas *tvi och elände*
Dragan 2k: Nog för att man är Djurgårdare ända in i själen men jag är villig att hålla med dig om den kritik du utdelar gentemot "mupparna" på Svenska Fans. Herr Ros på Sportbladet var inte hlet fel ute i sin Blogg, när han skrev att "mupparna" skrämmer bort de "riktiga" supportrarna.
När vi ändå är inne på ämnet "muppar" så måste man ju fråga sig vad det för var "stjärna" som satt brevid Calle Johansson som kommentator idag. Karln hade (till skillnad ifrån Calle) inte många rätt.
Grattis till en välförtjänt seger även om den satt långt inne. Med lite tur så hade gästerna fått åtminstone en poäng med sig hem till Stockholm.
För det uttalande bonnajävel får du bjuda Linne på minst 4 bärs..;)
En offentlig ursäkt på stående fot inför TIK031 på Lördag kommer
även att krävas..Vid minsta tvekan så kommer TIK031 TVÄTTA din
mun med tvål o vatten..;)
Bah..Nu är det krig..;)