Med cigarren i ena handen och whiskyglaset i andra så är han fortfarande bättre beredd på skott än vad Salo är, så jag hävdar att Dragan är ett bra alternativ för er. :-)
Klinth: Ser vi på hur det ser ut i början av säsongen när laget spelade bra så var även Salo stabilare han måste ha mer hjälp än vad han får nu annars är han inte bra men tycker i varje match man ser att han alltid släpper ett mål som ser billigt ut men en ny målvakt lär inte komma denna säsongen så det är bara att gilla läget liksom. Köp över Salos namne annars det hade suttit fint :)
mok: Håller med. En rejäl back hade suttit fint också.
Klinth: En säker målvakt hade suttit fint det också. Men nu är situationen som den är och vi kan bara hoppas att Salo och vårt försvar levererar som de gjorde tidigare under säsongen. Då var Salo närmast omutbar.
Nästa säsong däremot kan det vara en intressant målvaktssituation. Gistedt förhoppningsvis som andra målvakt och sedan en relativt ung och hungrig första målvakt. Hungern bland dagens Frölunda målvakter är det väl lite si sådär med.
Dragan 2k: Du, de grabbarna är onekligen på dekis... Då är ju Sållo på topp i jämförelse... Bänknötare nere i Trollhättan är ju inte samma sak som bänknötare i Frölunda...
Menar snarare att det vore bättre/lättare att släppa in färre puckar i stället för att försöka göra fler framåt. Inte så lätt att snitta en 4-5 mål framåt i varje match bara för att lyckas vinna med uddamålet eller spela oavgjort...
Men nu är det ju så här som denna säsong ser ut...
Klinth: Men Klinth. Inte så desperat. Det finns säkert en och annan dagdrivare nere i centrala Trollhättan som kan agera målvakt beträffande dina affärer.
Sannes: Stopp och beläggg! Visst vore det kul om ett trevligt lag från Göteborgstrakten inte hade sovmorgon ända intill åttatiden imorron kväll... Ta dom, snälla!!!
Jag lovar att ni får slå oss när det gäller, men ta jurtjyrko, för guds skull!
Boråsindian: Skulle inte tro att det blir han eftersom han dömde idag men man vet ju aldrig. Men domaren ska inte spela så jättestor roll om laget bara fungerar, visst en match blir total förstörd om domaren suger men om ett lag är bättre än det andra så är det bara så.
Dragan 2k:
Har du ställt ifrån dig whiskyglaset för gott så kommer jag att måsta ge dig stryk. Så hur är det nu med den saken?