Frölunda HC

SHL · 60919 inlägg · 3408 ämnen
« · 348140 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Calle igen...
Dragan 2k:

Ja, jag tror hon är ganska bitsk under sina väna yta. ;-)

Bengt: Haha. Jag har mycket att säga till om när hon tillåter mig:-)

Dragan 2k:

Precis som för dig, Dragge...;-)

danoj: Haha. Regeringen bestämmer och då jäklar är det bara att lyda.:-)

Dragan 2k:

Blir inget med det, hörde radiointervjuven imorse på Radiocity med nämndes fru, och jag citerar på uttlandet om han ska åka tillbaka:

"-Nej nu får han ge sig"

Calle igen...
Så har Calles antagonist i Washington sparkat sin coach. Då är det väl fritt fram för CAlle att åka "hem" igen.

Sv: Tips
mangan: skojar du???fasen oxå, då tar jag väl till ett fantasiresultat då bara för det. 13-5!

Kungen: det ordnar sig nog för dig en dag med ska du se ;)

slashpuppie: Finns ingen som tar någon av oss 3 i MIF,små j..la fjantar allihopa!!!

slashpuppie: Det är ett bra tips, men tyvärr upptaget.

mangan: duger inte 8-3 menar du?

slashpuppie: Du får ett försök till med tippningen.......

Kungen: köttigt hade det blivit efter att MIF har kört över er ;)

slashpuppie: Kanske men det rycker i min stortå, och det betyder bara djävulskap, alltså vinner MIF i morgon

Danne_L: Tänk dig Mok,Heda o jag själv som backar,hade varit köttigt på plan kan jag säga!!

Om motståndarlagen skall vara rädda för VF så måste dom göra något drastiskt,för snällare lag än VF får du leta efter!!!
Inte en Evenssons utskällning efter LHC hjälpte ju,vad ska vi göra??

Spela hårt o nästan brutalt eller ingen lön kanske??

65Selander: du ska alltid vara så motvalls!!

slashpuppie: Som utmanare och "flane" enl vissa så tippar jag på en skräll 4-3 till MIF

Kungen: säger som du, tror 5-3 iaf!!! men för denna expertpanels skull får jag väl säga.....8-3 dårå....

danoj:

Pang pang som gäller imorrn, ska göra skitont att möta VF. De ska va rädda! Fixar inte spelarna det kastar vi in Kungen på isen bara;)

mangan: jag tror 6-1 iallafall!!!

Danne_L:

Imorrn vill jag se att spelarna går ut på planen och kör över MIF totalt.
Tycker dom senaste hemmamatcherna har tenderat i att se lite lojja ut, skippa såseriet på isen och börja smälla på istället, vill inte ens höra från radiokommentatorerna att några "sömnpiller" tendenser infinner sig i Scandinavium imorgon.

mangan: Jag andvänder bara mitt hjärta när det är något viktigt, o om vi kommer till oslo som råkar vara en aldeles otroligt vacker stad eller till gbg spelar inte så stor roll,finns viktigare saker här i livet :-))!!

Kungen: Din hjärna verkar slö idag. 6-1 har MoK redan tagit.

mangan: Okej.. mitt tips är 3-0.. få se hur länge man får behålla det den här gången då..? =)

slashpuppie: Linnea har redan snötit det resultatet..

mangan:

Touché!;)

Jag såg att MoK tippade 6-1...hm, det var ju ett resultat som jag ville ha......jaja....man kan inte få allt här i livet....
Jag nöjer mig med 5-1 då.

Kungen: Körde du bil med hjärtat igår? Visst, Oslo är en fin stad men det är ju gött att komma hem också. ;)

mangan: Har du fått så mycket skäll nu,så nu vågar du aldrig mer tippa med hjärnan!! :-))

Malmö krigar för livet nu så jag tror det räcker med 6-1!!

mangan: njaaa....5-2 säger jag iaf....

Hallå hallå, mangan här!
Hjärtat har fått styra mitt tips helt och hållet idag. 9-1 blir det.

slashpuppie: Låter gött! =)
Men likväl finns det dom som undgått att höra er..? Jaja, det har säkert sin logiska förklaring.. =)

Mikael Sandberg!
Nu skall Mikael "Sampan" Sandberg chatta på MittZonen.. Närmare bestämt om 10 minuter... Kom och ställ goa frågor?

Dream Team: vi stod ju på samma ställe som GG och de trummade på rejält kan jag säga

slashpuppie:
alla missförstånd uppklarade. jag hade inget att göra med placeringen av mig skyll på resesällskapet..... =) bättre lycka nästa gång.......

slashpuppie: Okej om det kanske är svårt att hitta rätt på varann i en så pass stor arena som LLA, men är det inte lite märkligt ändå att det inte hördes vart WWS stod??

saknad: jamen jösses. SATT DU?!?! då var vi ju inte ens på samma ställe! inte konstigt du inte såg oss.... :)

slashpuppie:
men jag satt på Etage 2 så jag kanse inte såg den???
om den var nedanför mig medar jag.....

saknad: men vi hade ju hängt en flagga vid nedersta räcket, jag och två till stod vid räcket ovanför...

slashpuppie: inte? men...... det hade jag ju trott =)

saknad: det stod ju inte precis WWS över hela oss precis ;)

slashpuppie:
näe jag kikade ju lite efter er men såg inget det var ju därför jag var tvungen att fräga vart ni var ju...... =)

slashpuppie:
näe hade min vita bortatröja och "indian flätor" på mig och resten av "gänget" mé typ... en hade en av de där tröjorna som man kunde vinna på frölundas julfest =) ingen kostymnisse här inte =)

saknad: bortastå är bortastå, oavsett vilken supportförening man åker med :)......jag hade 2 tofsar i håret om du såg någon med det :)

saknad: var du en av "kostymnissarna" ;)

slashpuppie:
ja dom såg jag ju..... men tänkte att ni nog inte stod där.......
men då var ju vi nästan lika många fastän vi åkte "privat" =)

Dream Team: typ, fick ju återberätta matchen för honom...i detalj.... :)

slashpuppie: Jaså, du agerade teckentolk igår? =)

saknad: vi var "bara" 7 stycken till skillnad mot trumslagargänget....

Dream Team: haha, nja fick ju hålla Kungen sällskap. Han börjar ju bli gammal nu och ser lite dåligt ;)

slashpuppie:
då förstår jag bättre varför jag inte såg det jag trodde jag skulle få se.... =)

« · 348140 · »