Frölunda HC

SHL · 60919 inlägg · 3408 ämnen
« · 425088 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Frölunda - Malmö
kungen: Undrar om det hade varit fullsatt om Blåvitt inte spelade. Malmö var ju det lag som först av alla som drog fullt hus förra säsongen.

Dragan 2k: För mig att dom sa 9500 typ, ganska sömnig tillställning faktiskt..
Blåvitt spelade ju samtidigt så...

Dragan 2k:

9493 vilsna själar...:)

kungen: Haha. Framförallt i tv är det nog så. Däremot i AB och Exp är det väldigt mycket Frölundakärlek...och rättmätigt så. Förresten hur mycket folk var på plats idag? Själv höll jag i en Kafkafest på Pusterviksteatern och kunde inte närvara.

Dragan 2k:

Precis, är jag förvånad, nej.

Dragan 2k: o du glömde ju att de e Frölunda mot resten av Världen när det gäller bortgallring av Frölunda inslag/intervjuer/repotage mmmmmm.

Men vi krossar motståndet istället :-))))

Dragan 2k:
hmm jag tycker alltid att det är frölunda som får stå över när de prioriterar andra lag.. fast de andra lagen kanske blir avundsjuka när de inte gör lika många mål =P

kungen: Såg just hockeykväll. Samtliga mål från alla matcher och matchanalys av Johan Tonberg på samtliga matcher förutom just Frölundas. Kan man inte skippa intervjun med B Morrisson i Linköping och ge en analys av den sista matchen också. Men det är klart. Tonberg är väl en förra detta Malmöspelare.

Frölunda - Malmö
JÄSP.......

E de inte svårare än så här??
8-1 o riktig klasskilnad........

Sv: Måndagsmatchen
Dragan 2k:
Det var några riktigt snygga mål som grabbarna gjorde ikväll.

gud: Haha. Exakt.

Dragan 2k:
Så det var ännu en gång IFK gjorde ett skitmål och vann på det??

gud: Fel sport. Du menar givetvis fotbollen.

Dragan 2k:
Det känns som ni hade stolpe in ikväll..

saknad: Helt otroligt egentligen. Inte vinsten men målen. Hur länge sedan var det inte det blev mer än 4 mål i en match mot Malmö. Det är ett styrkebesked för Malmö har ju som bekant redan piskat smålänningarna och stod upp bra mot ett bra Linköping.

Dragan 2k:
Det kunde väl ha blivit 7-1, jaja det gick inte utmanarnas väg denna gång heller men shit vad nära mangan var.

Visserligen hade jag själv tippat 6-2 men trodde inte att det skulle bli så många mål.
Ser att Frölunda vann skotten med 41-21, känns som Hadelöv i Malmökassen var bra ikväll.

Frölunda och Blåvitt vann ikväll, det blev en bra måndagskväll.

tänkte att ajg skulle få se det mesta på hockeykväll sen, men de kommer ju aldrig hinna visa alla målen =(

danoj: Helsike vilken urladdning.

saknad:

8-1 nu :)

ojoj det blev änna en målexplotion idag...
7-1 just nu...

Dragan 2k:
Nähä du, nu är jag inte alls överens med dig.

Sannes: 29 skott totalt i andra perioden. Kul. Nu räcker det med målfabrikationen. 4-1 är tippat och så ska det förbli.

danoj:
Lova att du håller dig ifrån tangentbordet resten av kvällen, då kommer grabbarna att vinna lätt, nu 4-1.

danoj:
Hehe..Du är välkommen att skriva liiiite till...

Dragan 2k:

2-1 nu, jag ska nog hålla mun i fortsättningen, verkar som att det ger otur när jag skriver :)

danoj: Kul att se att vi kan göra mål i powerplay. Utvisning skedde 03:39. Powrplaymålet föll enligt swehockey 05:39. Pust! Det var på håret

2-0 till Frölunda efter första perioden.
Målskyttar Bäckman och Kallio.

Lillis order inför match: "Sköt från kanterna och högt, där är Hadelöv svag".

Lättare kan det inte bli.

slashpuppie: Jag trodde att alla kvinns var krigsmålade mer eller mindre??
Men du vill kanske bli målad av proffs??

Sannes:

Japp, barn som jag e. Jag har ju inte fyllt 30 än jöh :)

Danne_l:
Och så Slash, hon skulle ju vara på plats tidigt.. :)

Summa summarum. Ansiktsmålning tror jag inte lockar många fler barnfamiljer ändå.

Dream Team: Nej nej kära Drömmannen..oops det lät fel. Danne är söt. Det lät också fel. Nåväl jag bjuder på det.

Dragan 2k: Felet i hans ansikte menar du.. ska det målas över, eller? ;))

Dragan 2k:
Läge att vi följer med Danne och ser till att allt går lugnt till..

Danne_l: Tydligen står det fel på Frölundas officiella. Tydligen ska rubriken läsa : "Gratis ansiktsmålning till alla barn och Danne L".

Räknar med att felet är korrigerat tills imorgon.

Linnea:

Vart fick du luft ifrån nu då. Vänd inte detta mot mig. Jag är jävligt vuxen ska du veta! Slängde faktiskt nappen för flera veckor sedan...;)

Danne_l:

Har du ditt glada barnasinne kvar så...

Danne_l: Är du sugen? Jag kan ju alltid ställa upp som "förälder"; ))

Danne_l: det finns nog många olika definitioner på det skulle jag tro...

slashpuppie:

Hur definerar man ordet "barn". En person som är mellan 0-14?

Måndagsmatchen
Gratis ansiktsmålning för alla barn på måndag. Jag tänker minsann vara där tidigt jag ;)

Sv: Expertpanelen visar vägen
Danne_l: men nu kommer de ser du ;)

Danne_l:

Det tippas bli ovanligt mycket mål denna match ser jag - lite underligt. När var de senast fler än fyra mål mellan dessa två lag?

Danne_l: Jag kör väl till med 5-1 dårå

Sv: Lite ryktesspridning och annat löst snack
Svanru: Hoppas verkjligen jämtin försöker sej på Jätten. Det hade jag velat se. Imponerande längd på en hockeyspelare måste man säga. Inte lätt komma runt han när han tar fram dom långa armarna :)

Dragan 2k: Precis jag vet hur det känns. Alla (utom Hulken) får se upp till mig medans jag ser ner på alla.

Svanru: Nog känns det som att när man som motståndare till den bjässen bara sakta glider med blicken uppåt och uppåt och uppåt tills man ser ansiktet. Sedan är det bara att visa sina färdigheter i shorttrack och skrinna därifrån - snabbt som bara den:-)

Dragan 2k: You got the point. Jag jublar, vågen går i Karlstad. Alla garvar tänk dig Jämtin boxande mot knäna på Hulken

Svanru: Det kan knappast vara någon vid sitt sinnes fulla bruk som går in för att ta en fight eller bråka med den jätten.

« · 425088 · »