Patrik L: Så många som 100 är de nog inte vanligtvis, kanske blir något sådant imorgon dock. I övrigt tror jag att du har helt rätt. På läktaren vinner nog ni, men absolut inte på planen.
Matchen på planen blir tuff för vår del men på läktaren vinner vi lätt. C.a 800 är anmälda till invasionen imorn; mao NBS kommer äga Scandinavium imorn...Hur många är goa gubbar? 100 småknattar på 13-14 år? Hehe....
Då var det dags för nästa match igen och med mig på läktaren så hoppas jag att det kommer att bli många mål, tycker att 8-2 till Frölunda känns som ett himla bra resultat.
danoj: När jag beställde en biljett idag till morgondagens match så fanns det kvar biljetter på andra platser än rad 1 och detta trots att dom i den däringa telefonkö svararen (sicket namn) sa att det enbart var rad 1 biljetter kvar.
mok: Varje gång jag tippar storseger så blir det en målsnål match. Tippar jag målsnålt då gör Vf 7 el 8 mål. Så nu vet jag inte hur jag ska ha det. Självklart blir det vinst men med hur mycket? Jag satsar på 1-0 men hoppas att det blir en MIF, DIf klassiker ,8-1.
Inte lätt det här när man ska boka biljetter för att se på Frölunda, satt precis i telefonkö i 15 min för att boka 2 biljetter till Brynäsmatchen den 4:e November, får bli säsongskort nästa år..
HV matchen imorrn finns endast platser kvar på rad 1 kan jag ju informera om, ifall någon hade tänkt att beställa idag :)
Den 1:e nov är ju som bekant Modomatchen, och danoj har ingen biljett, så om någon har 1 eller 2 biljetter till salu eller dylikt så kontakta mig ASAP!
mok: Jamen det var då själve faan. kan man inte få ha nåt ifred=) 5-2, 5-2 och 5-1 har alltså gått... säger 4-1 då. nu tar väl Klinth det bara för att jävlas=)
Ny match, nya förutsättningar men rivaliteten består. Frölunda möter bottenlaget HV 71 i morgon. Haha, det kändes så bra så jag skriver det igen. Frölunda möter bottenlaget HV 71 i morgon.
Inget verkar kunna stoppa Frölunda för närvarande. Enda förlusten efter full tid är hittills mot just HV.
Haha, Likit. Det doftar panikvärvning långa vägar. Jag såg han några träningspass och träningsmatcher. Är väl ingen kille som skulle förstärka ett elitserielag direkt. Han har ju spelat i div 1 som högst i Sverige. Är väl ungefär den klassen han håller:)
Nu har jag precis köpt en biljett till matchen imorgon, blir fullspikat imorgon. Och eftersom jag skall ner och kolla så är det väl som vanligt Vinnerborg som dömer.
70 Rodrigues: I baren kanske är större chans att ni dominerar än på isen :) Men ni är så välkomna brukar alltid bli trevlig stämning när BRynäsarna och speciellt då BSKV dyker upp.
70 Rodrigues: Jasså har dur edan listat ut det. Han var ju med under försäsongen men jag såg han aldrig spela men någon annan här inne gjorde det säkert. Hörde rykten igår att du skall besöka GBG snart :)
kungen: Stabilt framåt ja synd att säga annat. Kul att inte bara första kedjan gör mål. Kallio ser dock lite seg ut vilket han har en förmåga att göra ibland när det går segt.
Kinkig för att ni leder? Haha inte det minsta finns vitkigare saker att bry sej om. Vore skandal om ni inte gjorde det. 10 mot 4.... jaja. Nöjd vad jag iaf igår att det inte blev 5-1 för då hade vissa individer vart j-ligt styva i korken idag.. Bittert bara att dom inte fick in oucken i mål när Antilla skulle ut.... då hade det blivit 5-2 och ja vem hade det :)
Går ett rykte att Likit Andersson tränar med Brynäs, finns det någon som kan berätta lite om honom, förutom att han är värdelös för det har jag redan listat ut :-)
Vf chefen: Ja, det var njutningsfullt att se Kahnberg vänta och vänta tills Antilas rygg inte orkade hålla honom uppe längre och sedan lätta in pucken retfullt enkelt i bortre krysset. Han såg ut att ha ganska roligt stundtals. Bara att konstatera: det är inte lätt att rubba Frölunda i årets elitserie.
lizzard: Jag tycker 4-2 var en bra resultat eftersom jag hade tippat just det resultatet. Lite synd att man inte visade matchen på tvn, det var ju två av topplagen som spelade.
På tal om resultat, skit att Djurgården kvitterade, hade ju tippat HV-vinst med 3-2, jaja det kan inte gå jämt.