Att dom byter kanal under matcherna e ju inget nytt men idag missar man 5 minuter av matchen för att dom sänder annan skit som dom inte bryter. Nyheter 17:55 på 2an då byter man glatt över till 1an men där e det nån skit och hockeyn börjar 18:00.
Huge: Skraja för vad? Finns inget som skrämmer oss. Men det är ju bara så att en sådan spelare som ALfreddson kan man ju bara inte tecka nej till. Speciellt inte eftersom han är Göteborgare och Frölundait.
Danne_l: Precis bottenskikten kanske kommer förändras en aning men topplagen tror jag består. Dock kan dom ju som du säger sno åt sej fler poäng av topplagen och på så vis justera topplagens placeringar. Men ingen tror väl på fullo att MIF o BIF skall börja klättra hejdlöst bara för att dom värvar nån snubbe :)
Tror dock inte att något av de lagen som värvat en massa kommer blanda sig in i toppstriden. Visserligen kan dom påverka om de blir starkare och kan ta en match eller två mot toppen, men annars så känns det som topplagen har utmärkt sig redan och kommer trumma på.
BROS4EVER: Klart man vill skoja lite. Man vill ju bara starta lite debatt på småtimmarna. Håller med dig om att VF är bättre än dom flesta, förutom ett lag då.
Poffa: När jag skrev "Fräckt" så menade jag inte nåt negativt utan häftigt, roligt, bra. Kom och tänka på att ordet "fräckt" har olika betydelse på var i landet man bor.
Det är i sin ordning. Marcus har fört en diskussion med dem om att de skall få länka hit. Exakt vad som man kommit överrens om kan Marcus redogöra för.
Antingen är jag trög eller så tycker inte ni att det är lika fräckt som jag. Jag har precis upptäckt att det sitter in länk direkt hit via en knapp på hockeyligan.se.
Kommer vi att bli mer användare sen när elitserien drar igång och folk ska lyssna på hockey live?
persson: Ledarstil består ju egentligen av så mycket. Sådant som vi som supportrar aldrig ser. men visst sliter han men det gör ju många. Har liksom aldrig sett han som en snubbe med ledarstil. iofs har ju ju hellre Z som kapten än fjollan Jönsson :)
Zzz, kan inte hjälpa det. Alltid så tråkigt med dessa landslagsturneringar mitt i allvaret. Visserligen roligare att se Sverige idag än innan men oj vad jag föredrar Scandinvium en torsdagkväll.
Hej kollade in matchen Borås-Mölndal igår, vimlade av Frölundaspelare, vad sägs om Lennon ERiksson, Peter Kristensson, Fredrik Enhörning i Borås mot Tvillingarna Wikner, Johan Jönfeldt, Henric Alfredsson, Mikael Oksanen, hur det gick kolla in www.borastidning.se idag 11 november 2004
Metal Guru: Hade vart intressant MoDo kommer nog långt på sina gamla meriter. Men ofta är det ju dessa hockeygymnasier som drar folk och förvirrar vart folk kommer ifrån.
audiblegiraffe: Kanske ett HS-projekt - att lista samtliga (svenska) ES-spelare plus profesionella spelare på ursprungsort, för att få fram vilken region som EGENTLIGEN är bäst...