danoj: Säga vad man vill om Pontus Platin, men inte tror jag att han fortfarande är så populär att folk strör drinkar omkring sig bara man visar upp ett kort på honom...
Jag å Dragan ska ju med, klart det händer roliga saker efter matchen då, Dragan slänger in sitt platina kort i baren som vanligt och sen är festen igång!
Varje match är en sammankomst med profiler från HS samt en massa annat löst folk. Men kul initiativ att dra ihop något större och mer organiserat lite titt som tätt. Ska väl dock rätt mycket till för att jag själv ska bryta redan inprogrammerade rutiner inför match, men om det bjussas på nåt skoj efter match är jag kanske öppen för detta.
Jag kan kanske hänga på, vet inte riktigt ska kanske iväg med några kompisar då som var tvugna att stiga åt sidan under slutspelet förra säsongen så jag har några träffar att ta igen:P Vore skitkul om vi på hs kunde hitta på sånt här ofta under serien.
Klinth: Jag hänger på, men gärna veta hur det blir med biljettbeställning innan den 12 då biljetterna släpps.... Jag föreslår Jameson, föredrar den framför Babar...
heffe: Biljetterna har inte släppts än. Jag hade hoppats på att någon vänlig själ i Götet kunde ta på sig att chefa över den biten. Lite lättare att hämta ut biljetter osv. Vi får väl se hur många vi blir.
gud: Nej byta lag det är man för insyltad för att kunna göra som du säger. Men du borde reat ut bilen till Frölundaiten för då vet du att den är i goda händer :)
mok: Nääää..Försöker inte värva dig..Du är nog för inbiten galning för att bara byta lag så där..Satt precis o sålde min MB till en tokig Frölundit och bara för den killen var just en Frölundit så höjde jag priset med 2000 spänn..;)
Klinth: Hehe..Jag vet inte om jag vill sitta med dig heller under match.. Dels för att ni Frölundaiter luktar lite konstigt o är så dryga..;)
Men gärna en träff innan match så vi får mobbas lite och självklart får vi Timrå IK fans fortsätta att mobba er efter matchen iom att det självklart blir en Timrå seger..
Sången kan jag nog hålla med dig om..Den är inte vacker men hjärtlig.. Och detta med platserna är en helt otrolig historia som aldrig kommer att upprepas igen..;)
mok.. Får vi se dig på Babar eller Jameson tillsammans med Klinthan o försvarar Frölundas färger?? För Dragan o Sannes räcker inte till..;)
gud: Frölundas hemsida har tyvärr aldrig vart så där jätte bra även om den blivit bättre. Att den får nytt utseende är trevligt men det e skillnad på klass och klass :)
Jag undrar förresten om det stora inslaget av beige färg på Frölundas nya hemsida tyder på att det blir en väldigt beige upplevelse att se Frölunda i vinter?
Klinth: Låter som en utmärkt idé Klinthan. Jag ska höra mig för med mina kontakter bland societseliten. Dessutom ska jag kolla av med Göteborgs under värld så inga restriktioner föreligger.
mok: Nej, men på papperet :) Tror det var det poängen han försökte göra.
Sen funkade ju inte spelet alls. Pappa Kent trodde att det räckte med att slänga in en skadad foppa i powerplay, så skulle han göra 1000 assists och mål. MODO skulle nog haft en riktig tränare för att man skulle kunna lyckas...
Hawerchuk: Absolut. Jag var helnöjd redan från början. Han gjorde ett fantastistikt slutspel mot oss. Frölunda ville ha honom redan när det stod klart att han skulle sluta i Hammarby för att gå vidare till en elitserieklubb. Tyvärr så gick han till Djurgården. Men nu när chansen fanns igen högg man till fortast möjligt.
Hela försäsongen har han spelat smart och visat sina offensiva kvaliteer. Och under landslagsspelet har han spelat mycket stabilt och visat bra samspel. Dessutom stabilt försvarsspel.
Det blir en spännande formation. Dragkedjan uppbackad av Oduya och Tukio.
Dragan 2k: Äh, det måste ju vara något fel. Var det inte som turneringens rötägg och mest utvisade spelare? ;) *självsäkert påstående baserat på någon enstaka glimt av någon match*
angåde topic tror jag att frölunda fortfarand kommer att liga minst i topp tre i serien(och antagligen även vinna den, men dock inte lika överlägset som föra året)
LIF kommer antagligen att rulla på och land på 6-8 platsen och mora hamnar i ingemans landet igen
årets mäst överskatade lag blir HV71 som kommer att landa längre ner i tabelen än dom flästa har tippat
årets jokrar kommer vara SSK, Lule som kommer att placerasig högre än många tror(modo är även en potetsiel joker men jag tror inte lika mycke på dem som på ssk och lule)
heffe: På småtimmen.... VF???? Finns det i hockeybranschen eller kanske bara i fotbollsbranschen??? FH menar du väl, för du menar väl inte FI??? Hursomhaver, journalister som hävdar VF verkar ju ha lika noll koll som de som hävdar FI.... Heter det inte Frölunda Hockey??? Västra Frölunda??? Frölunda Indians??? Sammelsurium......
heffe: Det är väl bara att gratulera Frölunda att de har funnit en spelare som älskas i sitt eget lag och hatas av motståndarna likt en Broström på sin tid... Men jag hävdar, sätt in kraftiga säkringar, för det behöver den gode Johnny för sig själv om inte annat för hipp som happ så slår det slint där uppenbarligen... Men han kanske har funnit ro i livet nu i goa Götet...?..;-)
Som sagt, älskas i sitt eget lag... Tur TIK har Sanny Lindström, han och Johnny bildar förresten backpar i Ceska......;-) hehe...
Friman SR: Inte riktigt säker på vad du menar när du säger att säkringen ska gå... Jag menar du tar en landslags-back o stoppar han i VF o tror att han ska floppa??? Hahha tillåt mig småle. Skulle snarare tro att Johnny Oduya kommer sänka sina utv. min med 30% och öka poängen med 40%... Håll det i mot mig! :) Rock on Oduya!
Friman SR: Jimmy??? Jag menar naturligtvis Johnny.... Men faktum kvarstår, kommer hissen någonsin nå översta våningen för Johnny då har Frölunda gjort ett bra förvärv.... Risken är bara uppenbar att säkringen går....
Metal Guru: Hahah tänkte väl de.... Men för att bryta ner det o göra det lätt för oss.... 49-47 i vad? Mål, utv. min, eller spelare i truppen???? :D HAHAHa
Dream Team: Yo! Jag måste nog hålla med om att steget är stort mellan ES och Allsvenskan... Men Leksand kommer imponera och krossa många lag i år, helt 100 på att Leksan går direkt in på en klar slutspelsplats!
DIF kommer som jag redan sagt inte bättre till än på kvalplats... Och det är som bäst... De kan bli ner skickade direkt som första lag hehe :) Efter 40 Games :)