Frölunda HC

60402 inlägg · 3400 ämnen

Brynäs - Frölunda 29/9 -09

1180648 · » Till forumet

Sv: Brynäs - Frölunda 29/9 -09
Huge: Du fick kritik och var genast tvungen att visa mig som ett värre exempel... Stackare :(
Kommentera

slashpuppie: Du menar ohyran från Eskilstuna som ränner runt i alla böcker och hoverar sig?
Grisen var just inne i Saik:s bok och grymtade...
Kommentera

JBlom: Jo men grisar kan inte flyga. Frölunda var säkra idag, jag tippade dock 3-3 :S
Kommentera

qslig: 3 poäng iallafall. =)
Kommentera

Huge: Det är skillnad på att vara dumdryg och att vara glad, men inte knöka ner det skadeglatt i motståndarsupportens hals...
Kommentera

Finns ju en del att önska av spelet, men det kommer väl med tiden. Så länge vi vinner behöver man ju inte vara alltför nedstämd. Pastorn lite väl omständig, passar tom när han är ren framför mål, såg lite roligt ut. PP måste bli enklare och rakare, har man två kanoner på blålinjen i form av Janne och Bambi så måste man låta dem skjuta på mål med täckning och inte snurra fram och tillbaka och överarbeta. Bättre med Hahls kedja i PP än Kallio och co, som gör det för svårt.
Kommentera

Dragan 2k: Random visste inte att Hv hade fuskat till sig en match för mycket.
Kommentera

Random: Svar nej. Det gör de inte oavsett om de stänker in 10 mål i sista perioden. Se där. Du får svaret redan nu.
Kommentera

Går Göteborgs västra indian Frölunda möjligtvis upp i serieledning ikväll? Stanna kvar i studion så får ni svaret.... Efter Matchen!
Kommentera

JBlom:

hehe

Kommentera

mattias - 74: Nej!
Isåfall borde den ha synts...
Kommentera

Random:

har dalahästen Träkuk?

Kommentera

Random:

har dalahästen Träkuk?

Kommentera

arnio: Och grisar kan flyga?
Kommentera

Brynäs vinner ikväll ska ni se
Kommentera

JBlom: Inte alls.
Det är bara så kul att reta dumdryga göteborgare som låtsas vara helt oberörda när Frölunda vinner, fast man vill skrika ut sin glädje inför hela världen...
:-)
Kommentera

qslig: Ja ikväll är det vinst som gäller. Jobbigt som Frölundait i Gävle annars.
Roligaste av allt är att vinner Frölunda så brukar jag inget säga men lyckas Brynäs vinna så får man nog höra det i flera veckor. Måste vara nåt mindervärdeskomplex det där. =)
Kommentera

JBlom: Trevligt. Själv blir det till att bänka sig framför TV:n. Visst kommer spelet att bli bättre och bättre, och varför inte redan ikväll? :)
Kommentera

qslig: Ja ikväll blir det ett besök till Läkerolen. Vill se ett bländade bortaspel nu. :)
Kommentera

qslig: Hockeyplock.se var grym. Kunde man se formbarometer och en massa grejor. Hur jäkla bra som helst. Men de skriver att den kommer komma tillbaks i något format på någon sida. Vore jäkligt bra.

Men en seger mot Brynäs skulle dämpa den stora besvikelsen:-)
Kommentera

Dragan 2k: Annars har du väl hockeyligan? Vet inte hur det är med allsvenskan men där finns ju statistik med mera....
Kommentera

Dragan 2k: Jag hann först.
Hockeyplock.se hette den.
Men till min stora besvikelse ser jag att sajten är nermonterad.

Helvete!

Livet är skit helt enkelt.
Kommentera

qslig:På tal om ngt helt annat. Det finns en sajt där man kan se hockeytabeller från Elitserien och Allsvenskan tror jag betämt. Man kan se saker som publiksnitt, form senaste 5 matcher med mera. Hur jäkla bra som helst. Google ger mig ingenting.

Jag kommer inte ihåg vad den hette.

Är det ngn som kan adressen?

TT?
Paddan?

Vem hinner först?
Kommentera

Brynäs - Frölunda 29/9 -09
Verkar bli lite ändringar i backparen till matchen mot Brynäs.

Philip Larsen - Oscar Hedman
Janne Niskala - Mikko Lehtonen
Ville Mäntymaa - Tobias Viklund

I övrigt ser det ut som vanligt, så när som på Blomman som är förkyld.

Niklas Andersson - Andreas Karlsson - Tomi Kallio
Per-Johan Axelsson - Joakim Andersson - Carl Klingberg
Mathis Olimb - Riku Hahl - Fredrik Pettersson
Nicklas Lasu - Mikael Johansson - Martin Röymark
Kommentera

1180648 · »