Dragan 2k: Jepp, det blir omspel. Förra omgångens match har egentligen aldrig spelats. Blev någon knas i tids- och rumsuppfattningen. Så det där 1-6, det makulerar vi...
Dragan 2k: Det enda jag har hört var radiosportens gubbe som sa att det kan bli omspel om det här "eltjofräsgrejen" är på gatan (utanför arenan). Jag hoppas verkligen att de kan spela klart matchen ikväll, det blir så omständigt och krångligt när sånt händer.
Dragan 2k: Jag hoppas att Mora klarar av detta ikväll, hade varit mumma och gå till jobbet och reta den däringa jobbarkompisen som håller på kaffebönorna. Nämnde lite i förbigående idag att jag håller på Mora ikväll, vad är det för något fick jag till svar, så kämpa på Mora.
mok: Definitivt. Dåligt. Lika skandalartat egentligen som när isen inte höll i ngn match mot Malmö hemma i Scandinavium.
Fasen. Den här omgången innehåller allt. Strömavbrott i Gavlerinken och Moras 4 mål mot Färjestad i Löfbergs. Omgångens skräll. Visst om det blir så. Skulle nog vilja säga säsongens skräll om resultatet håller i sig..
Dragan 2k: Spelet har som sagt avstannat dom tog paus. Sen om dom nu hittar säkringen som gått kommer dom spela resterande tid byta sida och direkt 20 minuter. Satan att det händer när VF är på gång! Sunk arena!!
mok: Det kunde väl inte jag veta heller, tv-rutan blev ju kolsvart, men jag fick på Radiosporten och då sa dom strömavbrott. Så till slut så fattade även jag....
Dragan 2k: Hehe, men om man jämför med de flesta lag så är man förskonade från skador. Men det kan ju samtidigt ha att göra med att man inte värvat skadebenägna spelare. Som bland annat MODO och Luleå är mästare på.
audiblegiraffe: Haha. Riktigt så förskonade har vi inte varit. Om jag inte misminner mig var Acke skadad 3 veckor ifjol. Sedan fick ju Kakko sin tumme avhuggen i säsongspremiären för två säsonger sedan.
10-8 i skott till Frölunda. Nog känns det som en misräkning. Brynäs höll låda och tycker jag dominerade de först 10. Sedan kom väl Frölunda mer och mer in i matchen. Dock är man inte lika vassa som mot Modo. Fast å andra sidan var det i period 2 och 3 som man visade vägen.
Brynäs på tre kedjor tyckte jag mig höra och se. Får vi se om det har ngn effekt i framförallt tredje perioden.
Hur gör ni egentligen det där med att era spelare aldrig råkar ut för skador??? Ni har typ aldrig haft en rejäl backskada på många år. Ni värvar 6 backar. Och sen håller de tamme fanken hela året...
slashpuppie: Det misstänkte jag nog att det var så du menade, men här i cyberspace hjälper det inte att bara mena någonting. Man måste dessvärre också på något sätt framföra det man menar.. ;-)
Appropå restauranger så besökte jag en pub vid namn Three Lions när vi skulle bevittna matchen emot Modo senast, aldrig hört talsas om innan men det var tydligen bara dom och nån mer som sände matchen. Ska dit idag igen, och det gick ju bra sist man var där..if u get my drift :)
Poffa: Tack så mycket. Man blir hemmablind. Ska göra den ändringen. Som tur är kan de editera, ta bort och göra sådana ändringar via ASP adminsystemet som jag fixat i ordning.