Expertpanelen tippar finalmatch 4, vågar du utmana?
Jag är helnöjd med våran säsong. Klart man vill vinna guldet, men ser det som bonus att vi utmanar "Världens bästa lag" om guldet. F-n tänk vi spelar om titeln Världens bästa lag. Men Vf är ju bäst så dem kommer vi inte rå på men vi kan alltid skaka om dem...
...och slutligen bättre etta än tvåa..;)
Jo visserligen. Men låt säga att Brynäs de senaste åren kommit tvåa, då kan det ju knappast vara särskilt kul att bli tvåa för femte gången i rad:)
Man kan aldrig vara nöjd med att vara tvåa, eller?
Självklart så tror och hoppas jag på en vinst ikväll, nåt annat vore bara dumt, eftersom att du säger att jag är blind, så måste jag förklara för dig:
Jag har sett att FRÖ varit bättre i alla matcher utom första, då FRÖ ville att FBK skulle vinna, eller hur var det?
Jag tycker att många spelare i FBK kan spela mycket bättre, många ser sega och oinspirerade ut, nog för att FRÖ har gjort oss lite dåliga också med sitt fantastiska anfalls/spelvändningsspel!
Men jag är mycket nöjd med att vara i final, du kan väl inte vara speciellt nöjd med att TIK inte är i final?
Vi har ju tagit en match av FRÖ, det är bättre än finalen 2003, man måste få se det positiva i all bedrövelse.
Hade fan hellre sett Sören Persson som domare, han gjorde ett gediget jobb som inhoppare för Rådbjer i Scandianvium senast.
Har förövrigt bara sovit 5 timmar inatt, hockeyfeber!
Hellre en Rådbjer på krycka än vissa andra domare, om man säger så...
Helg Ernest: Neil Armstrong på månen?? Har du oxå gått på den lätte? Det var ju i Nevadaöknen bland stenblock och bröte som den gode Neil tog sina steg på sina egna fisar för mänskligheten, med sockervattensstärkt flagg och en skrotad Batmobile i bakgrunden. Houston Texas och Arne Thorén är bara en myt ju... Kolla länken.. Jag ger detta bara för jag är så snäll och för att inge Davidowski hopp, men tyvärr så kommer det inte att hjälpa honom..
Ingen domare klar.. 7 - 0 eller 7 - 1 alltså...;-)
FORZA TIK........alltid, alltid.......
Ok att "Boll klubben" vann första matchen.
Men resten då ?
Det har ju varit UTSKÅPNING som heter duga.
Tror du själv på att Bollklubben har en changs ?
Ok Teoretiskt, men med FACIT av dom två sista matcherna säger nått helt annat.
VF vinnst, känns för mig lika säker som att Neal Armstrong var första mannen på månen. Titanic förliste 1912, Påven är död, Timrå kom 3a i Grundserien.
Men som jag skrev tidigare, Hoppet är det sista som dör.
Så jag förstår dig, trotts att alla odds är emot dig.
Hoppas hoppas att ni får äta upp det.
Vad kan en Akvariefisk mäta sig med en Jämte ?
Är man uppfödd på baksidan av åreskutan bland dvärgbjörkar.
Då stoppar man allt och lite till. Tex. salt i kaffet.
Henke får införa i morgon
-Alla lösa går om !
Danne_l: Jag behöver inte vara med, jag nöjer mig med att jag gett ut facit...
Som sagt, enligt:
stats.swehockey.se/cs/viewRefereesPerGame.asp?qsLayout=1004
så är det inte klart med domare ännu. Blir det Andersson då tvingas Ert älskade Frölunda släppa ett mål annars håller Henke Benke nollan och ni gör ju sju mål...
7 - 0 eller 7 - 1, ni som kollar ovanstående länk vet sedan vad som sanning är....;-)
FORZA TIK........alltid, alltid...........
Visst sa FBK att dom Gerber var en bättre målis än Henke, och därför skulle dom vinna finalen...
Men eftersom jag också är utsocknes så tippar jag att Frölunda vinner med
10-0 Det är mer trovärdigt än ditt 0-1
Jag tycker vi tippar istället hur många minuter det går till Frölundas första mål.
Mitt tipps blir då 1,42 minuter period 1 Alfredsson igen !!!!!!
Tippa du men går det in så fick du tyvärr inte vara med;)
Imorgon är det hockeyfest ja. För att inte tala om måndag, ojojoj.
Jag får ju inte tippa som utsocknes... Men dömer Andersson då tvingas Frölunda godta ett mål annars släpper de inte in något. Sedan gör väl Frölunda sju mål eftersom FBK inte är bättre än så...
Alltså, utom tävlan får väl tävla?, alltså blir det 7 - 0 eller 7 - 1 beroende på om Andersson dömer eller ej...
Ni anmäler väl Er till Hockeyfesten....?
FORZA TIK......alltid, alltid.....
3-1 blir det. Har någon annan tagit det? Synd för denne!!!!
Får jag vara med? I så fall tippar jag 11-2 ;)