Jag har inte riktigt läst alla inlägg men jag inbillar mig att 5-2 är ledigt, så jag satsar på det.
FreddanVF:
Det mesta idag i hockeyn är business och istället för att sälja en biljett för 100 spänn till en supporterklubb så kan tex Frölunda sälja samma biljett för 200 - 270 spänn till sina egna..
Danne_l:
Hehe..Intressant att få höra det av en kille som kuskar runt i alla ES rinkar som finns Sverige..
Danne_l:
Att Frölunda skulle spela slutspel har varit klart ganska länge och som sig bör har Frölunda släppt slutspelsbiljetter även där ganska tidigt..men nånstans i det hela så vet Frölunda att dom ska ju möta ett lag också som har supportrar som säker vill se sitt lag i ett slutspel..
Självklart är det så att Frölunda tänker på de sin i första hand..Inget snack om den saken..Jag bara berättade vad jag har fått sagt till mig när jag har haft kontakt med Frölundaskansli..
Tyvärr för oss alla supportrar är det Mora och Frölunda idag som vill få bort dessa supporterplatser som ska finnas till förfogande för gästandeslags supportrar..Även ändra priserna för supportrarna som gästar..
Nog om detta nu..Det är som det är och må det nästbästa lag vinna Sm-Guld nu när Timrå IK gjorde en mindre bra säsong..;)
FreddanVF:
Förutsättningarna kan ju ha ändrats efter mitt samtal med Frölundaskansliet som är väldigt bra att ha med att göra..
FreddanVF:
Det är vad Frölundaskansli har informerat mig som ordförande i TIK031
Danne_l:
I serielunken är det 158 biljetter som gäller för alla lag och i slutspelet skulle biljettkvoten höjas till minst 200 eller mer beroende på vilket lag som Frölunda skulle få möta ..
Med tanke på att det är Brynäs första slutspel på några år och Brynäs ofta drar en hel del folk i Scandinavium så tycker jag det är konstigt..
Nu kom matchen igång på swehockey också.. efter 13 minuter :)