darktroll: Skojar du eller...snacka om flyt,men du är ju utmanare oxå så jag tar 3-2 istället,spelar ju ingen roll om jag eller darktroll får rätt :-)
Frölunda - Timrå
« Föregående · 484979 Till forumet
Sv: Frölunda - Timrå
Portello:
Japp, det kan du fethaja:)
Gränsen måste dras nånstans, vi gör det enkelt för oss och håller alla utbölingar utanför. Ni får ha egna tippningar.
Japp, det kan du fethaja:)
Gränsen måste dras nånstans, vi gör det enkelt för oss och håller alla utbölingar utanför. Ni får ha egna tippningar.
Sannes: Jaha,de va helskota vad snabba ni var nu då!! matchen e väl inte föränn på tisdag..
Menmen,jag ser att vinnstresultatet är ledigt,tror det inte blir så mycket mål,timrå kommer att vara taggat till 1000% nu när dom åkte på en sådan mällkaramell mot linköping...tror allt det blir 3-1.
Menmen,jag ser att vinnstresultatet är ledigt,tror det inte blir så mycket mål,timrå kommer att vara taggat till 1000% nu när dom åkte på en sådan mällkaramell mot linköping...tror allt det blir 3-1.
Experterna tippar:
Danne 5-1
mok 4-2
Dragan 4-1
Klinth 5-2
Utmanarna tippar:
danoj 10-2
Linnea 6-2
Boråsind. 4-3
Heda 4-0
Sannes 5-3
Danne_l: Jag kör på 5-2 så spela inte det sluresultatet på Oddset om ni inte vill ge bort era pengar.... Går bra med mina tips denna säsong....
Jag måste ju säga att resultatet TIK-LHC 2-8 är en aning chockerande. Så får ett lag inte rasa ihop om man skall vara med i toppfighten.
Dock så är det nog ett revanshsuget lag som Frölunda ställs emot på Tisdag, men det hjälper knappast mot segermaskinen. Frölunda är bättre på varje position, och vinner klart med 4-0.
För övrigt så spelar Frölunda tre raka hemmamatcher nu. Seriesegern är nog spikad i nästa vecka nångång.
Dock så är det nog ett revanshsuget lag som Frölunda ställs emot på Tisdag, men det hjälper knappast mot segermaskinen. Frölunda är bättre på varje position, och vinner klart med 4-0.
För övrigt så spelar Frölunda tre raka hemmamatcher nu. Seriesegern är nog spikad i nästa vecka nångång.
Linnea: Ja, hoppas ni krossar dom ordentligt! Ni får gärna ta väl hand om Luleå också den 18:e! :-)
Danne_l: som det var idag stoppar inte 5-1 på oss..
Det var tragiskt idag, riktigt tragiskt... tror på en målrik match jag. 7-2 kanske.
mok:
Timrå tycks vara inne i något av en formsvacka. Detta gör att vi åter vinner med 5-1 på hemmais.
Timrå tycks vara inne i något av en formsvacka. Detta gör att vi åter vinner med 5-1 på hemmais.
Dragan 2k: KLart det blir publikrekord för det behövs ju bara 10 000 för att vi skall slå det. Minns inte ens när det var så "lite" folk sist i Scandinavium måste jag säga. Men det blir säkerligen 12 044 för vem missar ett toppmöte när Frölunda kommer med ett par segrar i ryggen?
Frölunda - Timrå
Mok säger 4-2 vid full tid. Jag kontrar med 4-1. Ska förhoppningsvis bli en riktigt toppfajt.
Och så slår vi ju ett publikrekord dessutom. Fullsatt? Givet.
Och så slår vi ju ett publikrekord dessutom. Fullsatt? Givet.
« Föregående · 484979