sannes: Det är verkligen ett angenämnt målvaktsproblem som tränarparet Evensson/Karlsson har... Det blir mycket tryggare spel med så bra målvakter i kassen...
Att FBK förlorar är ju bara att tacka och ta emot... det underlättar ju för oss i alla fall :)
sannes: Nu längtar jag till söndag, då vi möter HV. Ska givetvis se matchen på tv. Jag hoppas att vi kan fortsätta vår seger rad mot HV. Tycker det är skönt att mål skyttet har lossnat för Khanberg nu.
BORÅSINDIAN: Det är två kanonmålvakter vi har, det kvittar ju vem som står i mål, det blir bra oavsett. Det måste vara underbart för backarna att ha dessa två målvakter som sista utpost.
Tja, SSK har verkligen fått problem, Brynäs har ännu större problem och Färjestad börjar att få det. Det känns som resultaten gick vår väg ikväll tycker jag. Och så har grabbarna en match mindre spelad.
skalpjägaren: Ja, vilket flyt grabbarna är inne i nu. Det brukar ju vara mycket "bök och stök" när vi spelar mot MIF, så det var härligt att få trycka dit dom.
Och kul att Norrena fick visa vad han går för. Han fick ju oförtjänt mycket kritik efter Timrå matchen, tycker jag. Men nu så.
3 nya poäng har bärgats, om leksand håller undan för FBK nu så leder vi serien med 9 poäng och 1 match mindre spelad. Alltid lika kul att slå malmö, även om jag hörde på radion att det inte var nån höjdarmatch. Skithärligt att se att målskyttet lossnat för kahnberg med.
Underbart med ytterligare 3 poäng. Nu ångar vi på mot sm-guldet! Gött att Norrena äntligen fick hålla sin nolla. Vi har ju helt klart ES bästa målvaktspar...
MoK GG: Det betvivlar jag inte för en sekund. Bara man inte drar dit en nu Boustedt så..... Han var väl inte alltför lysande, även om han naturligtvis hade sina bra sidor han oxå.
Trots allt, Conny har betytt enormt mycket för detta lyft som Frölunda har haft, även om det naturligtvis finns många andra bakom oxå, och en del av arbetet drog säkert igång innan Conny dök upp.
Klinth: Lysande om Conny stannar men tror även Janne hade gjort ett bra jobb om han hade blivit förste tränare. Det är en stabil kille det med som gör ett bra jobb men kanske inte får så mycket credit för det.,
Ja, ska man tro det man läser så verkar det ju som om Conny kan komma att skriva på för två år till. Det vore underbart, snacka om en kanon-julklapp i så fall ;-)
rayar: Har du över huvud taget sett tröjorna som Stockholms Stolthet spelar i ? Måste ju ställa frågan när du har mage att påstå att de är de fulaste.....
cooooool: Detta har diskuterats tidigare. Titta på nästa sida, tråden heter tolsa. Spelar troligtvis inte idag, har du kollat på VF´s hemsida om prel. laguppställning?
förstår inte hur folk kan tycka dressen är ful, klart de mest stilrena killarna i ES, titapå djugårn, fulare får man leta efter , å ja då hamnar man hos rögle!
ribba9: Dom har blivit mycket snyggare! Renare och mer rött på dom som syns. Du har väl märkt att reklamen har krympt också och att den stora vita reklamlappen öppe på axeln blivit röd.. Tröjorna är mycket snyggare...
Klinth: tranås. Va ligger trollhättan??? ja det e ju de! men de e ju dom som har valt fel lag.:) Ja de e klart jag kan å man gör ju de me. För de har dom allti gjort när frölunda har förlorat. Men Frölunda e ju bäst! Ja å de e ju jävligt bra att vi e det! De känns alltid lika bra å gå in hit å läsa å skriva för man vet att vi här hejar på VF! Sm-guld iår!
frölundafan: Jasså, omringad av oliksinnade alltså, var bor du då?. Det kan ju kännas tråkigt förståss, men just nu kan du ju gå runt och flina åt alla andra loosers då ;-) Och dessutom, som du skrev, i den här GB´n är vi alla hockeytokiga Frölundaiter ;-)
nee de håller jag me om. för alla här har sport i hjärnan. å de e bra att man har den här gästboken. då kan man prata me massa som hejar på FRÖLUNDA! De e inte många som gör det där jag bor.. Så jag tycker det e jätte bra att man har den här!
liepins: jag är så helnöjd med att det finns ett forum som detta där man kan lufta sina åsikter emellanåt. Där alla inte ser konstigt på en och frågar om man har feber om man säger att man gillar sport :)
Annamia: Det är helt rätt. På med skruden på jobbet bara.
Jag har haft den både på jobbet och på O´learys här i Linköping, nu när mitt jobb valt att placera mig här i minst ett halvår. SUCK! Gissa om jag missar hemmamatcher eller!!!!
Vill dom inte se Frölundatröjan, får de väl blunda eller gå!!! Det är min åsikt!!!
Och den sticker nog gött i ögonen, med tanke på våran 1:a plats i serien, jämfört med deras kvalplats. Och som dom har satsat pengar och köpt spelare, för att få spela slutspel..... Ha, vad kul det är att hålla på Frölunda!!!!
Idag e jag så tråkigt irriterad för jag kan inte gå på matchen imorron....JAG MISSAR ALDRIG EN HEMMAMATCH!!!Det värsta e att jag måste jobba o det e helt mot min religion att jobba när det e hemmamatch....Så... Va jag önskar e att alla andra som får nöjet att stå på läktarn hejar, gapar o skriker lite extra...för min skull o för lagets...så jag får fram mitt stöd lite iallafall...O jag lovar, DET KOMMER FAN ALDRIG HÄNDA IGEN!O fan för den som vågar säga nåt på jobbet om varför jag sitter där i full vf-mundering....!!!
liepins: Tycker hemsidan blivit riktigt bar denna säsongen. Info innan matcher och efter matcher + lite annat oxå sp dom har skärpt till sej.
Anledningen att dom hänvisar hit som gästbok är nog simpel. Dom vill inte själva hålla på med att rensa inlägg och dylikt. Dom har nog bättre användning av sin tid.
sannes: Bra fråga. Tror det främst handlar om bekvämlighet. De använder sig av detta forum istället för att ta fram ett nytt, eget. Vi vet ju alla att uppdateringen där inte alltid är den snabbaste, brist på tid gör nog att man väljer detta alternativ.
...har jag som dessutom är helt ointressant. Nåja hur som helst... enligt gästboksinfon på denna sida så har denna gästbok inget med VFs officiella hemsida men när man klickar sig fram på Vfs hemsidas gästbok så hamnar här på HS. Hur hänger detta ihop. Borde inte Frölunda Indians officiella hemsida ha en egen gästbok?!
Som jag skrev i början, ett helt ointressant inlägg är detta.