Läste på hockeyligans puckprat att Ackeström troligen inte spelar i Stångebro den 28:e. Är det någon som vet med säkerhet hans status - dvs om skadan är sådan att han inte spelar på några veckor. Känns i så fall som ett tungt avbräck då Acke varit en av våra bästa backar.
Becka: Det behöver inte vara någon från Goa Gubbar som tar tag i detta utan det räcker att NÅGON gör det. Finns det intresserade så borde ni gå ihop för att fixa till nåt fräckt...
Frölunda85: Håller med dig om röda rutor. Man skulle kunna ha tex massa röda rutor och sen att man har gröna rutor som bildar texten Frölunda lr något annat. Skulle kunna göra något i allafall för att få en snyggare inramning!!
Är det någon här som är med i Goa gubbar och går på nästan varända match som läser detta?? Så fall kan ni ju svara på om ni skulle kunna tänka er att gå med på detta.
Läste eran diskussion om mer flaggor, det låter jättebra. SKulle man inte kunna ha fler saker också??Kanske röda färg rutor som alla håller upp eller något???Nåt som gör att det blir riktigt drag och ser riktigt snyggt ut???
BORÅSINDIAN: sitter och läser GT och där kunde man läsa lite av eftersnacket från matchen igår, bla ett citat från mikael sandberg "-Frölunda är bra...nej, frölunda är outstanding i elitserien" Den gamle sampan har rätt bra koll på läget :)
Dags för en ny drabbning imorgon redan, matchen är redan beställd på PPV , det jag såg av linköping igår skrämmer mig verkligen inte, jag har vart lite undrande till att lhc ligger sist, men om man lägger sin kraft på hakningar,fasthållningar samt enmansanfall så vinner man inga matcher samt avancerar i tabellen. Mitt tips inför morgondan blir 5-1 till frölunda.
MoK GG: Ju fler flaggor desto bättre och snyggare! Hängflaggor är till för förgylla inramningen lite! Jag vet att GG redan har, men som sagt ju fler flaggor, desto snyggare blir det! (tycker jag i alla fall)
Indian i VF: vad för slags flaggor menar du? hängflaggor? Räcker inte megasize flaggorna som finns? Dock använda dom stora som brukar vara nere vid kortsidan för lite.
liepins: Det var ingen höjdarmatch. LHC hakade sig igenom hela matchen. Och den så kallade domaren upptäckte inte att han faltiskt har en pipa att blåsa i förrän i tredja perioden. Men kul att se att Vf är stabila. 4-0 är inte att förakta.
BORÅSINDIAN: Klart du ska vara hemma på söndag, det vore ju skam annars, eller?!..... Lite konstigt med en måndagsmatch..... Nu har du några hårda dagar framför dig, söndag, hockey på måndag och nyårsfirande därefter.
Frölunda85: Det var väl faktiskt inte bästa elitserielag som Aftonbladte korade Frölunda till det var väll ändå laget med bäst show... sen att vi spelar bäst just nu e ju en annan sak.
liepins: Nej, jag såg ju bara lite på Leksand- Djurgården matchen. Såg nu också att någon hade skrivit resultatet för dagens match lite längre ner. Ganska mycket folk i alla fall
Tjena, jag är tillbaka. Tack för det, ska försöka att skärpa mig i fortsättningen. Har ni förresten läst att Aftonbladet korat det bästa svenska elitserielaget ju, och VI vann!!!
BORÅSINDIAN: Hahaha.........värst vad du var rolig så här på annandagen....... Som jag skrev tidigare, jag har inte glömt det, bäst att du ser upp man vet aldrig vad som kan hända.....
BORÅSINDIAN: Det är ju en enormt viktig dag på söndag också, eller vad säger du?!..........Jag har inte glömt så det så.
Äntligen hockey igen, det skall bli kul. Men lite dumt med hockey på annandagen, det spelas så många matcher ändå så man borde väl kunna "slippa" att spela under julen. Det verkar som om hockey vill följa efter bandyn.
liepins: Tack för infon. Nu gäller det bara för killarna att glömma det som var innan jul och börja om som om det inte hade hänt. Ha en underbar matchdag.