danoj: Ärligt talat så var jag själv lite nojjig inför den här matchen. VF har ju förlorta på straffar båda gångarna de mött lhc i stångebro... Gött att de visar vart skåpet ska stå...
danoj: Färjestad har satt 165 mål. just nu ligger vi på 154. Har vi tur kan vi gå ikapp dom innan slutspelet börjar. Detta spelar ingen roll egentligen mer än principen, "Mest gjorda mål är bäst".
Dragan 2k: japp :)) Grejen är att jag har inte lämnat in mitt resultat, tro fasen att det går in idag bara för det, hmm, gör 5-0 nu så jag slipper gräma mig :))
danoj: Har för mig att han tränar något juniorlag i Västeråstrakten men oavsett var jag lite ironisk. Tyckte personligen inte han var någon höjdare faktiskt. Tror inte Aarto hade platsat i dagens Frölunda.
En kvart kvar nu. Ska prova Hockey Live idag för första gången. Synd att inte PPV visar matchen. Det finns två matcher att visa och man visar den ena. Kunde man inte köra på och visa den andra också. Intresse lär väl finnas. Frölunda fansen är väldigt intresserad av denna match då den kan i praktiken säkra en serieseger.
Sticker M Johansson, som inte är troligt nu, kan vi kanske förmå Aarto Blomsten att komma tillbaks igen. Saknar hans speed på isen.
skalpjägaren: Skulle förvåna mig oerhört mycket om han skriver på för LHC nästa säsong, jag betvivlar inte att han kommer att återvända nån gång, men att det blir nästa säsong, nej det tror jag inte. Nu piskar vi upp lhc idag!!
rob: Ja, man kan alltid fråga sig vart spelarna har hjärtat. I sin första klubb, eller i klubben som man utvecklats till en av ES bästa backar...? Får väl hoppas att han inte väljer linKÖPing...
Sen så har ju tex JJ visat att pengar inte alltid betyder allt då han nobbade nhl. Bara för att lhc pumpar ut pengar så tror jag nog inte att Mange väljer att spela i ett bottenlag istället för ett topplag som spelar för sm-guld... Lhc har ju i år visat vart ribban ligger, kvalserien...
"skalpjägaren: Dessutom lär ju VF efter denna säsong ha lite mer att satsa på löner, och frågan är hur mkt lhc har råd med efter denna fiaskosäsong"
Tror inte att Mange väljer mellan vilka som ger mest i lön. Jag tror och hoppas att Mange återvänder till Linköping och lhc, dock om inget oförutsett inträffar. D.v.s. degarderar ner till allsvenskan. Hoppas det inte är överdrivet mycket pengar vi snackar här, det är ju ändå en spelare som är fostrad och har hjärta för klubben.
Gött att de visar vart skåpet ska stå...