stog deti en artikel i expressen han ej läsa igenom den, såg bara en skymt, är det någon här som vet om det är Sant? Det verkar ju som dom syftar på NICKE,A. Hoppas det är ett överdrivet skvaller!.
Med tanke på TV4 så vill jag framföra en åsikt som Claes Eriksson har som jag delar starkt. Stod i gårdagens GT.
TV4 är inte intresserad av att göra bra TV utan att sälja tvättmedel. Tycker jag sammanfattar den kanalen ganska bra.
Gamla goda tiden med hockeykväll i 1:an och 2:an med Arne och Ankan. Det var tider det. Men nu prioriterar ju hockeyförbundet pengar föra popularitet. Men men.
Vf chefen: Jag bryr mig inte om GJ gillar VF eller ej, det är inte det saken gäller. Mitt inlägg var enbart tänkt som motvikt i debatten om den påstådda 08-fixeringen i Hockeykväll. Det är nog tur att programmet gör i Stockholm och inte i t ex Karlstad.
svanru: GJ sa nästan ingenting som inte hade med FBK att göra. Dessutom pratar han så endast FBK-fans kunde förstå. Hörde inte vad han sa angående målvakter - han nämde Kapanen i Timrå och någon annan - inte Henke - och det skulle inte förvåna mig om det var Vallenheimo eller vad han heter. Henke hade han inte mycket till övers för.
Vf chefen: Jag rekommenderar annars NWT imorgon. Bilder från alla SM guldtillfällen, statistik, profiler genom tiderna och idag etc etc. Allt detta för att ni kan få känna på guldatmosfären. Lycka till imorgon mot pappersbruket. ;-)))))))))))))
vore det inte kul om vf letar med blåslampa under varenda sten i usa eller kanada efter någon ny publikfavorit,, någon broström typ som kan både teka och veva framför mål..
Någon skön kanadick med 2 framtänder och 156 dagars skäggstubb skulle va bra i det läget vf är i nu,,
Läste igår i sporten till Aftonbladet att dom under och inför slutspelet ska skriva om Frölunda! Jag tycker inte att det är bra att dom skriver så mycket om hur länge sen det va VF tog guld mm!!
Det gäller att Frölunda försöker att inte tänka på det för mycket dom får ju ett jäkla tryck på sig!! Hoppas att dom klarar av det!!
Frölunda har absolut inte vunnit guldet än!! Det är nu allt börjar och allt kan hända!!
Är det någon som vet om det är någon rejäl uppvärmning ( lämpligen på någon bar) innan matcherna hemma,, framförallt den 7:e,, fredagsmatch är ju inte fel,,
danne147: men det snackas ju fortfarnade att fbk är favoriter med sin rutin...det är störande att alla säger så att fbk oxå har hvönen som är bäst enligt experterna...
Överallt tjatas det om Frölundas favorittryck. Ska de palla för trycket eller inte?
I den här frågan tycker jag att det är tränaren som är viktigast. Är det någon som kan göra något bra av favorittrycket är det Conny och Janne. Med det laget vi har, samtidigt som vi har Sveriges bästa tränarduo kommer vi komma långt i slutspelet. Det är vad jag tror i a f.
Hm. Det verkar som om febersjukdomen som vår gode vän Nicke Andersson drabbats av vägrar ge vika och spel på lördag är tveksamt. I varje fall enligt GP. Men.men. Det kan vara ett sätt att mörka.
Jo: gärna det. kan aldrig skada med två utav NHL´s mest uppskattade spelare. Lika bra att ta med Bäckman också. han får ju aldrig spela i ST. Louis. inte om deras tränare ändrar sig
Jo: Det är klart att Alfie är en av NHL´s bästa spelare. Han är från samma stad som oss. det kan inte bli bättre. Han kommer tillbaka till VF när hans sejour i Ottawa är klar
finne85: Ibland är man för snabb helt enkelt. Perfekt om du bor i Finland. Då kan du kanske hålla koll vad som händer i Frölunda väg under Silly Season.
Los Lobos: Kan inte riktigt hålla med dig där. I storleksordning i förhållande till folkmängd är vi lillebror. men till sans, vett och humor finns det ingen i hela detta avlånga land som slår oss. Alla trivs med folket i Göteborg och jag kan bara instämma( Ja jag är partisk)
förressten det kan bli en kul natt i natt. Mats Sundin kan bli förste svensk att komma över 1000 poäng i NHL. Synd bara att han var DIF. man får vara glad över att Alfie är också en lagkapten och en j..el till spelare