Frölunda HC

SHL · 60919 inlägg · 3408 ämnen
« · 249964 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Kom igen nu biljetter finns!
liepins: Tycker att Norrena är bättre, så 2-4 blir det ikväll...;) Mål i öppen bur..:)

willysson:
Japp! Så vi får ändra till 14-1;)

willysson: japp!

HENKEBUS: Är det lundkvist som står ikväll???

Klinth: Nu ska vi inte has´ta iväg, crippe gör två mille tre och mackan gör ett, så jävla ojämnt blir det inte...:)

Klinth:

Och den galne finnen i timrå kassen borde väl få en höst nån gång också och böja darra som ett löv,, minns 7-1 mot malmö,, hehehe,,,

han är ett nervvrak idag,, samma som hände modos peter hirsch efter att ha tagit allt,,,

14-2 säger jag,, men det vet i faan om henke släpper 2,,,

liepins: Minst ;-)

Klinth: Och Kakko nr 6 och 7...

Klinth: Felix...

Hmm..där sa du nåt..får nog gardera oss med några till. För Timrå suger väl totalt så 9 puckar ska vi väl kunna hänga??

danoj: Vilket vore en seger i sig ;-)

danoj: Nej. Är det Arne igen. Suck. Hade hellre hört Niklas och Virus.

liepins: Kallio den fjärde och varför inte Kung Carna på den femte...

Dragan 2k: Blir trycket idag som det var 96, ja då lär arne och ankar få väldiga problem med att kommentera matchen, dvs dom kommer inte att höras.

liepins: Heinz då eller?

Vänta, vänta, vänta *suck* vänta, vänta *suck* vänta, vänta, ALLT på en gång!?!

Räcker det verkligen med 5-2 då?

Dragan 2k:
Mange skulle behöva sänka nåra enkla skott. Sen kan gärna Kahnberg få lirka in den tredje...;)

liepins: Kan alltid hoppas på det. Tänk dig två powerplay mål ikväll från...ja varför inte Magnus Johansson. Två stänkare upp i krysset. Det vore något för vår lille formsvage back.

liepins: Det är det jag är rädd för.. kapaciteten finns ju...:)

liepins: Japp, det släpper idag, det måste det göra, sen ska det bli kul att se dom lira i borgen, den kommer troligtvis att koka sönder ikväll.

Dragan 2k: Nja, inte hur länge som helst..:) fan vad det pirrar nu...:)

willysson:
Minns sist de hade liknande problem. Då gjorde de tre PP-mål i den matchen på fem försök om jag inte minns fel. Ketchupeffekt typ;)

willysson: Jo då. Vi Kan :-)

danne147: Hoppas att det är en domare som låter lagen spela om matchen, och inte blåsa sönder den...:) Är lite orolig att frölundas powerplay ska släppa, menar det är väl dax snart man kan ju inte spela hur länge som helst i PP utan att göra mål....:)

danne147: Lärking.

willysson: Nä, Rönnmark var under all kritik senaste matchen. Släppte de riktiga utvisningarna och tog de tveksamma. Någon som vet vem som dömmer idag?

danne147: Skulle ha handlat direkt men har ju lite långt dit, ca 75 mil...:) hoppas på en tuff match idag igen.. sen hoppas jag att det inte blir lika mycket skitutvisningar, åt båda håll...:)

Kom igen nu biljetter finns!
Själv köpte jag biljetter i samband med lördagsmatchen, man vill ju stödja laget även i Frölundaborg. Konstigt är att det fanns runt 1000-1500 biljetter kvar i morse.

Kom igen nu det är inte försent! Kom till Frölundaborg ikväll så vi kan skapa en rejäl stämning!

Sv: Riktigt stöd!!
Frölunda85: Och grabbarna på isen får spela ishockey, inte en egen variant av den döende svanen.....

FRÖLUNDA INDIANS
Ikväll kommer jag sitta bänkad framför tv:n och heja på VF!!
Hoppas att det blir mycket publik i Frölunda borg som hejjar fram Frölunda men just nu så värkar det tyvärr som att det inte blir så. På hemsidan stog det förrut att det fanns gott om biljetter kvar till matchen. Hade jag inte haft så långt så hade jag åkt dit!
Jag hoppas också att puckona som buar när det går dåligt stannar hemma istället. Det hjälper f*n inte att bua!!! Ge dom stöd istället!!!

FORZA FRÖLUNDA!!!!!!!!

Riktigt stöd!!
Ikväll stödjer vi grabbarna till tusen!!!!Hela tiden. Vi ska bara stödja, inte bua.

Sv: TV4
HENKEBUS: Tv4 djurgårdens intern-tv. men det är ju bara bra för jag kan ju inte titta på canal+ på onsdag... känner att jag mår dåligt idag, spännande match ikväll och bakfull som en älg...:)

Sv: Frölunda mot Sm-Guld
Tack før det trevliga bemætandet i sportsbaren æven om man som jag gick omkring i motståndarens matchtrøja. Missade de førsta fem minuterna av den andra perioden eftersom det var så många pratglada och trevliga mænniskor dær inne.
Oavsett hur matchen hade slutat så hade jag med mig trevliga minnen dærifrån.

TV4
GISSA vilken match TV 4(08) sänder ikväll???!!!

ni tror väl ej att de ger upp djurgården i första taget va..??

seså alla dönickar som inte har biljett,, fixa det nu när ni inte kan se matchen,,

Sv: Torskfrossa!
Klinth:
Japp.

Hör ni det allihopa!? Expertpanelen har sagt sitt!;)

Sv: Steve mc Queen
Jimmy:
Jo, därför är det endast patetiskt att dra upp Kallio hela tiden. Alla håller på lika mycket.

Som sagt, det beror på avundsjuka..

liepins: Ok. Då måste ni byta taktik. För i lördags var det mycket defensivt. Normalt sett bör ni vinna med minst 4 - 5 mål....

Men, torskfrossa e en sjukdom man inte ska ta för lätt på.

Jag tror på 1-3.

liepins: Jasså, du tror oxå på 5-2. Då får jag se till att satsa mer pengar än vad jag redan gjort på det resultatet då ;-)

Expertpanelen har sagt sitt.....

Jimmy:

det är därför de har valt en som inte ser så bra till kvällens match,, ;-]

liepins: Säger så här: Har aldrig sett en match där det filmats så mycket som den senast, dessutom när domaren faller för det gång på gång och det gäller så mycket så. Har aldrig varit med om en slutspelsmatch där det tagits så mycket billiga utvisningar i.

liepins: Jo dne är rätt så påtaglig från vissa, märktes ju rätt bra i detta exemplet nedan.

Per HApps:
Du borde se om ditt egna hus innan du öppnar käften. Sist i Scandinavium filmade TIK vid tre ggr så det stod härliga till. Flera timråiter har själv upplevt det så, så lägg ner nu va!?

Avundsjukan är påtaglig...

Steve mc Queen
Hur är det med Kallio? Har han filmat fram några benbrott?

74050:
Kolla på matchen ikväll så får su svar på frågorna.
5-2 blir det;)

Torskfrossa!
Efter att ha lekt hem seriesegern i utklassningsstil undrar försiktigt en liten brynäsare från Stockholm om inte indianerna fått torskfrossa?

Med er trupp av stjärnspelare ska man väl kunna begära mer fart framåt?

Sv: Go Frölunda!!
BlackBay:
Det är bara bra,,in med sållet... :-)

Jimmy:
Tackar..;)

Aja..han vet väl vad han gör. Funkade ju bra att variera i serien så...

liepins:
Längst ner i länktipset

Jimmy: attans 4 sekunder efter dig....=)

liepins: se länk ang målvaktsbyte

liepins: Lägger in länktipset för en andra gång i samma tråd då ;)

BlackBay:
Vart har ni läst han byter egentligen? Har själv inte lyckats finna info om det...

« · 249964 · »