Frölunda HC

SHL · 60896 inlägg · 3408 ämnen
« · 211697 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Lundqvist / Hento
danoj: om Norrena får ett bra anbud från tampa som han är draftat av så kommer vf stå där utan målvakter.

danoj: Sen skall tilläggas att i försäsongsmatcherna Henke stod i år så var han stundtals usel. Så till en början var köpet av Norrena befogat. Sen att Henke lyfte sig blev ju bara ett angenämt problem:)

Jenza: hehe ja, kanske var många som hörde av sig till svt igår? ;))

danoj: Ser på Sverige-Finland nu. Tack gode gud för att Åsa E är nere vid rink-side!

Jenza: jepp, norrena har kontrakt 1 år till.
Appropå kvarten tror jag inte det spelar så stor roll, eftersom vi får fördel av hemmaplan, och där är vo oerhört starka, så kommer vi att vinna oavsett vilka vi möter, mardrömmen vore dock leksand, inte för att dom skulle vinna, utan för att vi säkerligen skulle få många skador.

danoj: NHL är på tok för tidigt. Hade inte Norrena kontrakt ett år till? För efter den här säsongen så kommer nog inte Lunken att gå med på någon "tvåmansshow"! Blir intressant att se vad som händer.
Vilka ser du helst att VF får möta i kvarten?

Jenza: Nja, var väll ingen som kunde tro att lunkan skulle spela så otroligt bra som han faktiskt har gjort, sen har han ju sina brister som norrena är mycket bättre på, tex spelet bakom mål, sen tror jag att lunkan stannar 1 år till, allla skriverier som det har varit är nog lite spel för galleriet för att sätta press på vf.
Om han sticker så är det till NHL, och dit drar ju "alla" för eller senare, mardrömsscenariot hade dock varit om vi blir av med båda 2 !

danoj: Frågan är hur det blir med Lunken nästa år. Han lär ju inte stanna i VF om de behåller Norrena. Måste säga att det var lite korkat av VF att köpa Norrena när Lunken fanns tillgänglig.

Jenza: Sant, men hur hardy fördelar sin tankegångar har ju varit ifrågasatt fera gånger, idag står "väggen" i målet iaf, kan ju inte bli någonting annat än vinst :)

Jenza: det var en fråga jag oxå ställde mig....

Lundqvist / Hento
Håller med Wennerholm i Aftonbladet. Varför spelade Hardy med Henriksson och inte Lundqvist när det var final mot Ryssland. Inte för att Daniel var dålig men nog är väl ändå Lundqvist snäppet vassare?

Sv: myggan wallin
liepins: 90 % kan nog stämma. Skulle titta på de nya inläggen som skrivits sedan lördagskvällen. 3 sidor fick man gå igenom. Och inget meddelande som direkt gav något.

Dragan 2k: Haha, där sa du något :)
Jag tror inte ens det räcker som ursäkt, jag är ju känd som "hockeygalningen" på jobbet, med all rätt!!! :))))

Dragan 2k:
eller prova begravning...

danoj: Ta ut en flyttdag - man får betalt dessutom.

Klinth: Klart vi ses och plockar hem tre enkla pinnar!!=)

Ja det har vart livat här det sista...vi har nog stått för 90% av HS inlägg det senaste dygnet=)

Klinth: Huvvet precis på spiken, du har inte missat någonting :)
Hade gärna velat åka med ner till jönköping nu på tisdag men jag tror att chefen skulle ana oråd ifall jag blir sjukskriven från jobbet ;)

danoj: Det verkar inte som om man har missat speciellt mycket av värde, även om det skrivits inlägg utav bara f*n det senaste. Däremot har man nog missat ett par sköna garv ;-)

Stå på dig!!!

ALLA: Ses vi i Kinnarps Arena på tisdag??? Får vi ihop någon go klack???

Sv: sektionU
Frölunda85:
Humor kallas det för..HUMOR...

Frölunda85: Gör som såhär då frölunda85, svara inte på varken mina eller GUD's inlägg i fortsättningen så slipper vi missuppfattningar, och sluta upp och lek martyr, det hela blir bara löjligt.

rådbjer: Jo, då jag fattar ironi. Men jag brukar ta alla människor seriöst, och lyssna på vad andra säger, hur ska jag kunna veta om folk är sarkastiska mot mig??Gud och danoj kanske e det, men det finns många andra här på hockeyligan som inte är så.

Grejen är att det är fler än jag som är trötta på att bli påhoppade och få dum stämpel av en viss person härinne.
Jag tar det seriöst om folk mejlar och skriver massa taskiga saker till mig, det e mycket som du inte vet.

gud: lägg ner, sluta hacka på folk, du gör enbart bort dig

Min Slut-tabell
Efter att ha tippat alla de resterande matcherna har jag kommit fram till följande slut-tabell:

1.Frölunda 103 poäng
2.Färjestad 97
3.Timrå 94
4.Djurgården 85
5.Hv71 79
6.Luleå 77
7.MODO 75
8.Södertälje 70

9.Malmö 65
10.Leksand 61

11.Brynäs 49
12.Linköping 45

rådbjer: Har för mig att det brukar förekomma ett gäng kufiska tjurar som har för vana att kana runt på en isyta med ett träföremål, fråga mig dock INTE vad det är för något!! :)))

gud: Lättare sagt än gjort, han verkar igenproppad :))

När det gäller svågern blir det operation övertalning, tror det var längesen jag blev så besviken på honom!
Från Götet till Jönköping????
VAD finns det där???? Nada zipp nooothing!

rådbjer:
vi seriösa?? nänä..sånna dumheter håller vi inte på med..fråga Frölunda85..han vet vad vi går för..

nu ska du inte vara ledsen för att du inte kan snusa som en riktig man...det finns fler än du som har det problemet..

du får se till att din svåger flyttar tillbaks till Kungsbacka igen så att du kan komma ner o se matchen den 13/2 samtigt så kan jag lära dig hur man snusar som en riktig man...;0)

Sv: Henke är kungen
Kommer Henrik stå i dagens match mot Finland?

danoj o gud: NU är ni RIKTIGT dumma, fy vad dum ni är!

Kanske finns det belägg trots allt, att ni är oseriösa o dumma! :)))

Jag som inte tycker om snus, det rinner ner för mungipan oxå kan man inte plata liktigt lent!

rådbjer: du har en pipa (vissel) också men hur ska det hjälpa dig? ;)))

rådbjer:
Ääääh..vi jagar dig tills du svälter ihjäl...

gud: Såna där oseriösa påhopp tycker jag inte om :))

PS. Jag har hjälm!

sektionU
denna tråd är skapad för att få svar på vad man får o inte får skriva på denna HS bok...

danoj...
du o jag vi är jättedumma skit dumma är vi....

Dysso..vet inte vart Babar ligger..
stackars jävel..någon som fraktar hans röv dit frivilligt??

Frölunda85..
kommentar överflödig

rådbjer..
domarjävel..kom hit så får vi kasta snusdosan på dig..

Cluben LHC:

Som sagt... Den kedjan håller inte Landslags klas (J.Lundqvist kedja)
Märks ännu att dom inte är tillräckligt rutinerade, fullföljer varje tackling fast spelaren inte är med i spelet, väldigt omoget.

Kahnberg är nog den ända i kedjan som vore nåt för Hardy,
en riktig målskytt, fast han inte går så många mål i ES =)

Dragan 2k:
Tolsa är bäst i Dragkedjan. Iallafall i landslaget.

Frölunda85: Ha ha ha, den här tråden var den roligaste jag läst på länge!

Hur igenproppad får man vara?

gud o Danoj oseriösa???? :)))))

Fattar du inte vad dom menar så kan du lägga av o vara härinne eller som gud sa: Var tyst o iaktta hur dom stora pojkarna resonerar!

Fattar du inte ironi, så lägg av o håll på!
Ironi är en krydda härinne som gör det hela roligare men det fattar tydligen inte du!
Det verkar vara som att tala till en vägg i ditt fall.

Men som sagt det var roligt att läsa ditt allvar mot gud :)))

Sv: krog-tråden
RoW: japp, halv gammal alltså :)

Portello: Redan på mitten av sextiotalet användes uttrycket "Är du dum eller cyklar du i badkaret?" Svarade man att man var dum var allt frid och fröjd, svarade man att man cyklade i badkaret fick man till svar: "Cyklar i badkaret? Då måste du vara skitdum!"

sektionU: strunta i honom

danoj: tyvärr e vi inte samma person...

sektionU och ribba9: Ska jag kalla er för helan och halvan då ni sitter på samma ipnummer?
Om ni är en och samma person vet jag inte, däremot vet både jag och dom flesta vad som händer med personer som postar otaligt med meningslösa inlägg.
Att 2 små grabbar inte har något bättre för sig en lördagkväll än att sitta och "busa" på intenet är iof förståeligt, men inte uppskattat, observera att ni är inte anonyma, ip nummer syns vid varje postat inlägg.
Nu är min "debatt" med er 2 gossar avslutad.

danoj: okej samma svar som vanlig. men hur vore set om du svarade på min fråga.

danoj: det kan väl du oxå göra....du håller väl debatten oxå på dagis nivå....

sektionU: Nu är du ute på väldigt hal is, lägg ner.

danoj: Ne men jag blir så jävla trött på att du säger att man ska skriva nått som tilhör tråden/debatten men så sitter du själv och skriver massa krog tips med din kompis dysso.

Skärpning, visst jag är kanske yngre än dig men då ska väl du vis mig hur man ska uppföra sig och inte tvärtom.

sektionU: Sluta tramsa runt nu tack, trött på den här dagisnivån som har figurerat nästan hela kvällen.
Sköt du dina inlägg som du skriver så kan nog dom andra sköta sina.

Portello: halv nytt:)

danoj: so. dom kan väl ta bort era inlägg ändå VA och jag försöker bara vara trevlig och ge er än tråd ni följer i stället för att prata om krogar på en tråd vid namn Myggan walinn.

sektionU: Det var ett nytt uttryck. Cykla i badkaret :)

sektionU: Just precis, är du en sådan? Svar: nej

danoj: hmmmm. ja skulle tro att det är moderatorerna eller är jag helt ute och cyklar i badkaret.

« · 211697 · »