Frölunda HC

SHL · 60896 inlägg · 3408 ämnen
« · 213091 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: 6 sek...........
frölundaindian: Han kan nog göra ett till idag sen får vi hoppas att kallio stänker en också.

frölundaindian: ja de bara väller in ju :)

mysmi: JA JA, Han är bästa målskytt i ES

frölundaindian: den där andersson e ju kanon!

frölundaindian: japp, radion börja fungera lagomtill andra :) ser ju resultat om den skulle sluta igen...

mysmi: 3-1 andersson (kallio,sundin)

Andersson har gjort två i dag

frölundaindian: jag missa ju hela första perioden för att den förbannade webbradion inte fungerade :(

Sv: Spela Hockey Bondjävlar!
Power11: The Indians rules 0-2

6 sek...........
MAKALÖST

herregud!!
så sk det gå till.
kämpa på nu vf

FORZA FRÖLUNDA!!!!

Sv: Spela Hockey Bondjävlar!
Linnea: FRÖLUNDA...!

Sv: Slutspelet
laking: slutspelet kommer jag ju gå på i vilket fall.....men frågan e ju vilka platser man får i så fall....om man inte är medlem.....

mysmi:Gör det så vi alla kan spränga scandinaviums tak när vi har vunnit SM-GULD GO INDIANS GO

ribba9: funderar på att bli medlem innan den 14, då får jag oxå köpa innan :)

gött då att man får köpa den 14:e..

asson: äsch, läska mig inte med en massa skidsnack nu oxå när jag inte har någon att åka ner med :( .........

Hejsan!
Är för närvarande i Österrike och kör lösnöokning hela dagarna, loter ok. va, o blir istället för a med en punkt om ni förstor.
Hoppas iallafall vf tar en viktig skalp ikväll, att slo hv e alltid lika kul, särskillt när jag är här med en massa hv fan.
Hort hordare FRÖLUNDA!!!

danoj: oki, jag tackar så mycket :)

mysmi: 19:e feb ska dom finnas till försäljning om jag inte minns helt galet.

Slutspelet
När är det de släpper slutspelsbiljetterna för allmänheten???

Sv: Hockeysnack 4
laking: mmmm, det är riktigt kul nu........och du har ju alldeles rätt, visst e vi landslaget :)

mysmi: hoppas det
hockeyn här slår ju alltannat just nu
vi skulle slagit landslaget också om det hade varit så
ja just det ja vi ÄR JU LANDSLAGET

laking: ja, här på denna sidan håller väl de flesta på rätt lag :)

Dragan 2k: Gott och se att det är någon som håller på rätt lag här inne i allfall

Hockeysnack 4
Då var hockeysnack version 4 igång. Verkar som om man inte behöver uppdatera sidan något mer. Hockeylive automatiskt. I like it.

Nu jäklar ska det spelas hockey igen. Tänk om man känner sådan här abstinens när det är några dagars mellanrum undrar då hur det kommer kännas efter VF:s SM guld. Det är flera månaders paus då.

Sv: HV 71 - Frölunda
frölundaindian: JAG VILL OCKSÅ ÅKA DIT UÄHHHHHH!!!

samma här...hockeydirekt alltså........

Klinth: JAG VILL OCKSÅ ÅKA DIT UÄHHHHHH.

fan, jag får följa hockey direkt och p4.

Ha det så skoj och hälsa Kinnarps :)

Klinth: att ni tar hem seriesegern e nog ganska säkrat. Kvällens match vinner ni säkerligen oxå...ska bli jävligt spännande med slutspel nu, kan knappt vänta!

HV 71 - Frölunda
3 timmar kvar till nedsläpp, nystart efter SHG. Det känns gött som satan att ES är igång igen. Slutspurten innan slutspelet. Seriesegern skall säkras, och det börgar ikväll. 3 poäng mot HV 71, slutsiffror 1-5. Om 15 minuter åker man till Kinnarps Arena för att bevittna denna seger, det skall bli kul.....

FORZA FRÖLUNDA MOT SERIESEGER & SM-GULD!!!

Sv: Tolsa till Detroit
Klinth:
JASSÅ TOLSA jag var så uppe i tjöt tråden och allt :)

Sv: Tjöt-tråd
ska försöka hålla mig till mer seriöst hockeysnack i trådarna :).....

frölundaindian: tolsa borde stanna.....

frölundaindian: Läs tråden så förstår du nog ;-)

ribba9: Vem borde vad?

frölundaindian: ja de borde han verkligen..

Klinth:

T ex:
I går då, Biljetter, om vi snackar om det så är det ju ganska svårt att hoppa in (hade iaf jag tyckt)
men det är ju ba bra om ni tycker det är lätt att hoppa in i en sådan Debatt.

Tjöt?, ja tråden heter ju Tjöt-tråden(skratt) inte så eriös kanske, mest för att skriva vad man vill som te x Nu. men vi är ju måna om att följa Trådarna det är ju posetivt.

Klinth: jo, ett mycket bra förslag, vi gör det oxå :)

frölundaindian: Och vad är det som det "tjötas" om då? Vad är det som är "svårdebatterat"?

Klinth: Håller med där, men tanken är ju att få igån en "debatt" men ämnet kanske är lite svår debatterat, men om det bara hade hjält oss två hade vi skrivit brev , vilket vi också gör,

Men det kan ju bli mycket av det där "chatt-stuket" håller med dig där,

Men som sagt svara gärna så fler kan delta.

mysmi: Eller så kan ni två ju skicka brev till varandra, så behöver ni inte följa någon tråd, och kan skriva vad ni vill. Dessutom kan inte vi/dom andra läsa det, så vi/dom slipper störa oss/sig på det.

Mig gör det inget, jag störs inte, det är bara ett förslag ;-)

Tjöt-tråd
frölundaindian: jo hon fick en gliring tillbaka :)

skapade en ny tråd igen eftersom jag av någon anledning alltid lyckas frångå den :).....

ribba9: Nej, Tolsa i Nhl och DETROIT, ja förstår att han e sugen, men han ska vänta, Absolut.

Klinth: ja risken e ju väldigt stor att inte tolsa tar plats i nhls kanske bästa lag för närvarabde..

Sv: MAX
Klinth: Öhhh, kinesiska för Saida då ;-)

Dragan 2k: Hade Saisa levt hade hon sagt samma sak ;-)

Klinth: Visst är det så. Så talar inte bara en sann optimist utan en realist.

Bring'em on.

Dragan 2k: DVS Frölunda har fördel av hemmaplan hela vägen ;-)

Mr Y: Nej. De första fyra har det i kvartsfinalerna. I Semifinalen blir det två och i finalen en.

Mr Y: Beror ju på vilka man möter. Det högst placerade laget har fördel under slutspelet.

MoK GG: är det bara 1 och 2 i Elitseren som får fördelan med Extra hemma plan i sllutspelet?

Chief: Väntar alltid för länge??

« · 213091 · »