Jonsson8: lja, den ser ju GOD ut, men än annan höjdare är ju den amerikanska drickan ROOT BEER som importeras till olika "stora" mat-butik Maxi brukar ha dom, Den Smakar ungefär som tuggumit JENKA lite som tigerbalsam lukta , den är en riktig höjdar, har ingen bild men det är en brun burk so rymmer 35 cl.
frölundaindian: Apropå läskedrycker rekommenderar jag Mountain Dew, den är klart godast av alla jag testat men lite svår att få tag på eftersom den är importerad (från USA eller Kanada, men den finns i Finland med), men man kan ha tur att hitta den i en del affärer (eller fråga om dom kan ta hem den). Burken ser ut som på bifogad bild och själva läsken har en "självlysande radioaktiv" gröngul färg, och påminner lite om Sprite fast godare.
Visst hade man förhoppningar innan säsongen att året skulle ge sportsliga och ekonomiska framgångar. Men som GP skriver att det rent hypotetiskt skulle kunna innebära en vinst på 30 miljoner (krävs dock 7 matcher i varje serie) bådar verkligen gott.
30 miljoner! Man blir helt paff när man hör en sådan siffra.
Den här säsongen kan bli rätt unik oavsett hur det går i slutspelen. Frölundas a-lag har som bekant vunnit seriesegern. Idag säkrade även Frölundas j-20 lag seriesegern och j-18 laget leder för närvarande sin serie i södra divisionen.
Hade varit rätt kul med en trippel i SM-guld också. Möjligheten finns.
Nej, de flesta som är för bra för J18 eller är överåriga för J18 går till Skåre. Vissa lånas ut till Bofors. Just nu är det 5 stycken som är utlånade till Bofors. Om det finns någon som är bra nog för FBKs A-lag så går de givetvis direkt dit och lånas inte ut.
varför Indianen inte står online vet jag inte...
kan bara svar för mig själv...jag finns ju överallt
men ändå inte...;0)