Frölunda HC

SHL · 60904 inlägg · 3408 ämnen
« · 235664 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: -HEJA VF-
saly:hej

Sv: Match idag
Peter72: ja det skulle vara kul fast det skulle nog räka med 5+.....=)

fast ensam är väl det sista jag är..... :)

Peter72: oki, jag med, vore kul att inte känna sig så ensam och förvirrad

mysmi: jajemän skall jag dit.

mysmi: OK jag tar den. jag vaknade för en halvtimma se.

Ja idag skall dom nog se till att inte ge MODO en chans alls.

KROSSA MODO. gör 300 mål i rö-en på Hirsch så står han inte mer.

Peter72: ska du dit ikväll?

A-team: ja det kan värkligen behövas för idag kan det finns risk att det kan bli grinit om frölunda får första målet...

Peter72: haha, du får ta det som du vill :), ja nu jäklar får de spela hockey som bara den

mysmi: var det en pik till mig eller. :) hoppas att det går som på räls idag. nerverna orkar inte med mer av det som i fredags.

Jaha, nu har alla vaknat :)

A-team: Ja det var en jävla tur att vi slapp Ryhed. han skall döma korphockey i stället. där gör han nog nytta. eller kanske inte.

Såg att det är ny domare idag! Christer Lärking kommer - han är van vid tuffa matcher (timrå-Luleå). Det kan behövas idag...

Match idag
Dragan2K! Nu har Leman tagit ut laget! Alavaara är petad och Leetma spelar istället.

Tack för tipset att läsa nätupplagan!

saly: Ja, "snabbisarna" är pratbubblorna som du har under "vänner online" Ser du röda linjer i en sådan så tryck en! bara en gång, på bubblan och, vips! så kommer det fram ett meddelande.

saly: Det är inte så enkelt att förstå vad du menar. Vad förlorade danoj?

danoj: Det där svaret avgjorde allt du förlorade:::

saly: Tänker inte lägga varken mer kraft eller möda på dig, får du ingen uppmärksamhet där hemma eller, kanske därför du håller på som du gör.
Skaffa dig ett liv.

danoj: Danoj om vi ska uppföra oss vuxen så frågar jag dig fortfarande vad som är fel? om du skrivit det i brevat hade jag kanske "uppfört mig"som du kallar det,,att hädan efter kasta breven som olästa är väl ett lågvattenmärke av dig efter bara ett svar från mig,,kom ihåg att det var du som skrev till mej först
NEJ ett ärligt svar på min fråga som stod i brevet i från mig till dig vill jag ha, annars tar jag dig inte på allvar../SALY

saly: Läs din "snabbis" du fått av mig.

Dragan 2k: hur många av "någon" har du pratat? med vad är det som gjör er så oroliga med mitt snack??

saly: Kan du inte bara lägga ner nu? Det är inte uppskattat från någon.

danoj: nej sanning har aldrig varit uppskattat
mina inlägg kan ni inte städa bort det inehåller nu mera bara ren svenska..eller skriva hos MoDo ,,varför då ?

saly: Kan du inte skriva dina inlägg hos modo istället, eller har du ingenting gemensamt med vad dom skriver?
Kan lova dig att det intr är uppskattatt av moderatorerna att städa bort onödiga inlägg.
Skärp dig nu så vi slipper en massa tråkiga saker.

Portello: Bättre kan du än en massa ????????

saly: ???

Portello: en till som lägger sig i..tomt inlägg:varför ångrade mig om ett inlägg som skulle fått ni att logga ut omedelbart

Portello: snarare att ska det vara. Blev lite skrivihop.se.

saly: Tror snarareatt du är förvirrad som postar tomma inlägg.:P

saly:

danoj: jag märker att du börjar bli förvirrad!!

frölundaindian:hej du igen vaddå för avstängning..jag pratar snällare än många andra gjort i dag (förutom ett inlägg om en dynamit,men det har jag bett om ursäkt för,det var inte min mening att såra någon.men tänk på att denna insändare som Anna skrev om Wernblom och dom däruppe kanske har samma inebörd,,jag menar dret jag skrev skulle ni reagera på vilket ni gjorde med all rätt men som sagt syftet var ar ni skulle vakna upp..

saly: Nu ska du få ett råd, ta vara på det rådet, skriv inte mer strunt nu tack.

saly: danoj från gbg gav du upp eller sa du till mig e du go eller
för sånt snack faller jag för..men en liten fråga varför försvarar du frölundscobosen eller vad den typen nu hette??

frölundaindian: Jag är nog vettigare än du tror men det är kul att ibland få sänka sig till sandlådsåldern igen .jag kommer tillbaka till dig med en röd spade om det är ok för dig??

saly: Det kan du ju fundera på vilken jag menar så har du nånting att göra resten av kvällen.

saly: ja som du märkker kommer vi inte längre i denna debatt ingen kommer få sistta ordet. men du kanske vill forsätta SPAMM med dina menigslösa inlägg och riskera en avstägning.?

danoj: vilken disskution tänker du på,,jag har nämligen flera på gång som du kanske har sett eller??

saly: Ja precis, så ta din disskution någon annanstans om du tänker fortsätta den, för uppenbarligen är det fler som börjar tröttna än jag.

danoj: kul att ni får nogot att skratta åt ,,

frölundaindian: Bestämmer du det eller?

Sv: Silly Season Part 2
Dragan 2k: Har varigt roligare att höra:

Per Persson & Jan Jansson....

saly:

1. jag heter FRÖLUNDAINDIAN inte frölundaindians
2. Jag la mi åsikt du svar. PUNKT SLUT debatten är nerlagd. sen skriver du ett inlägg till och det kan va det han reagerare på.

3. NU ÄR DEBATTEN DEFENITIVT NERLAGD! :)

saly: Jo, supportrarnas snack berör ju verkligen prestationerna som spelarna utför på isen, det där var kvällens garv.

Dragan 2k: et märks att ni inte kommit någon vart på¨dom sista 50åren i slutspelet..för sådant snack kommer att straffa sig...

BORÅSINDIAN: Det var inte jag som drog igång det här snacket igen
prata med signaturen frölunaindians i stället..men han törs du väl inte ge dig på antar jag.......

frölundaindian: Inga biljetter. Om Dragan vill någonstans går han helt enkelt in :)

pris 470-570 kronor. Tryck lär det väl bli där men det kommer inte vara någonting i jämförelse med trycket på Avenyn om man lyckas spela hem guldet i år. Och där lyckades man till och med knyta inlägget till hockey.

Dragan 2k: Har du billjetter?

isof va kostade dom?

frölundaindian: 21-22 juni...

Dragan 2k: Han e ju däremot kung, när spelar han ..typ Augusti va??

« · 235664 · »