Lumber Jack: det har inte med coachning att göra utan att dom är för ineffektiva, Men ar Pirro har varit andretränare sen stan brann, och vad jag vet så har evensson lyckats med det mesta han tagit sig för... Modo blir piskad i en sjunde match...
Klinth: Jag håller med dig. Visst att man blev förbannad igår när Frölunda haft jättemånga power play och missat jätte många målchanser, även en straff.. Men snälla nån..det e ju ändå slutspel, det är inte meningen att något lag ska klassa ut det andra, utan det ska ju vara jämt. Jag tror verkligen inte att Frölunda spelarna på något sätt inte gjorde sitt bästa, för det gjorde dom!Även om det inte räkte den här gången, dessutom hade vi ju inte direkt marginalerna på våran sida.
Såg även på lite matchen mellan Djurgården-HV71..jag vill faktiskt berömma Djurgårds fansen lite..när de väl är där är de ett otroligt bra stöd, de klappade inte bara händerna utan sjung nästan hela tiden, det var faktiskt riktigt kul att höra.
HENKEBUS: Det går att dyrka upp gnethockeylag. Vi fick pisk av TIK i första matchen 1-3. De spelade äckligt defensivt men effektivt. Vi fick lära oss av läxan resten av matcherna slutade 8-1,6-4,7-2. Så se till att lära er att dyrka upp MoDo´s köttmur. Vi vill ha er i final.
Du glömmer ett problem, bristen på coach. Surconny har problem när inte det självspelande pianot har rätt hålkort isatt. Han är helt klart frustrerad, har aldrig sett någon spotta så mycket i en match som han gör, inte ens i base-ball. Överskattad av svensk media helt klart. Inte ett spår av något genidrag någonstans, han borde hålla sig till trav...
willysson: Hörrududu nu får du vara lite positiv annars får du gå till din egen gästbok och ställa dej i skamvrån! Seså säg något snällt nu annars schas med dej!!
Vad är det för gnäll? Är det ett gäng kärringar och medgångssupportrar som skriver här eller? Vad är det frågan om?
Frölunda spelar mot ett av elitseriens bästa sluspelslag, en lagmaskin som är rent ut sagt äckliga att möta när det är slutspel.
Visst kan Frölunda bättre, och visst kan man önska högre effektivitet överallt. Anlerdningen är slutspelsnerver och en oerhörd press på sig att vinna. Vilket dom kommer att göra!!!
3-2 i matcher. 2 matcher kvar att avgjöra detta. Troligtvis redan i morgon i Kempis. Frölunda mot SM-GULD!!!!
HENKEBUS: det stora problemet i gårdagens match är att man inte får in pucken, frölunda måste vara ineffektivast av alla lag som är kvar... Tycker att dom ska gå mer på skott och retur, som det är nu så passar dom ju pucken in i mål...
hörde på radion på väg till jobbet i morse att de snakkade om olika vårtecken,,,,
TYVÄRR är ett bergsäkert vårtecken på väg att ytterligare en gång stämma,,,
frölunda på väg ut mot modo,,, så har det varit under de senaste åren,, och ( förlåt min negativa ton ) så verkar det inte se så ljust ut trots 3-2 i matcher,,
för att ta modo måste man
A; ha ett sjuhelvetes bra spel i 5/4,, vf har misslyckats totalt,,
B; spela tufft,, vf petar för mycket,, låter wernblom boxa jensa i nyllet utan att jensa tar en 5minutare som hämd,, orostecken på det,,,
C; skymma Hirsch,, vf tar 46 avslut,, 1 i mål,, i matchen igår var nog minst 44 av de 46 avsluten med fri sikt för dansken i modos mål,,,
D; Vinna teckningarna!!!! för i h*****te,, skärpning boys,, i slutet torskade vf samtliga teckningar,,
detta måste conny och grabbarna hårdnöta nere i wallenstamhallen inna de glider upp till övik och ändrar "naturens gång"
mysmi: Detta var ju helt otroligt vad dom invaderat våran gästbok. Var ochså tvungen att kolla längst upp vad som var fel. Visserligen drog jag lite på mungipan inemellanåt men det hade inte med hockey att göra.
willysson: Jeg går ud fra at det samme er tilfældet med dig..???? Nej, nu gider jeg ikke mere, er for træt...jeg går i seng nu...det var da hyggeligft at "diskutere" hockey (?) med jer....ZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZzzzzzzzZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzetterbergZZZZZZZZZZZZZz