Frölunda HC

SHL · 60904 inlägg · 3408 ämnen
« · 240380 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Semifinaldags
danoj:
det var en saklig o bra krönika..tummen upp..
mera sånt...

Dragan 2k...
vart däri ligger din krönika??

danoj:
Den krönikan var väldigt klockren =)

Sv: Frölunda mot SM-GULD 2003!!!
Sportboy: Lätt att dom gör????

danoj: Instämmer. Gå in och kolla hans krönika. jag har också behagat skriva en krönika under samma sektion så gå in och läs.

Sv: Henrik Lundqvist
Sylvenius: Har du hittat det än??

Sylvenius: Ehh. Hmm. Kanske dags att kolla LÄNKTIPS.

Dream Team:
var snäll nu med Sylvenius..han är bara 12 år
han lär sig med tiden...;0)

Dream Team: Men vikken länk???

Semifinaldags
Nu får ni gå in på svenskafans och läsa min krönika jag har skrivit ang semifinalen, negativa kritik avvisas på en gång ;)
Se länktips.

Sv: Timrå - Frölunda
Nolas:Jag håller med dejj... Frölunda krossar Timrå IK lätt som en plätt men om dom inte gör de så vinner dom med 4-1 i matcher... Annars har Timrå väldigt mycket tur...

Sylvenius: Jasså???

Kolla länken...(??)

Nolas: Underligt att du tycker det. Trion HV 71, MoDo och Leksand var samtliga sämre i tabellen, ändå lyckades dom vinna en match eller fler i kvartsfinalerna...
Har du sett Timrå spela i kvartsfinalerna? Skulle råda dig att vänta tills på söndag kväll, innan du berättar hur du tror att det går...

gud: jaja, sluta psyka oss nu *flin*

Nolas:
japp..håller med dig Frölunda krossar TIMRÅ IK...vinner INTE Frölunda med 4-0 i matcher så ska ni börja spela i korpen...;0)

Dream Team: Han slår ju lätt kapanen i statestiken???

Sv: Magnus Johansson till Langnau
Unna nu grabben att komma ut något år - uppleva ett annat land, lära sig ett nyttigt språk och tjäna multum med pengar...

Värre hade det varit om han gick till Lindköping.

Sylvenius: Hehe.. Lögn och förbannad statistik, eller?
Hjärtat talar ett språk, sifforna ett annat... ;)

Nolas: m... Typ du då???? Men han får inte lämna oss... Han é en utav våra bästa backar ju....

Becka: Jo VF kommer ju att krossa Timrå, för att Timrå har inte alls lika stor trupp och dom mötte ju sämsta laget av alla i kvarten nämnligen Luleå.

Hej då JaniS

Dream Team: Kapanen är inte den bästa målvakten i Elitserien... Den bästa är klart... Henrik Lundqvist...

Sylvenius: Ärligt talat "Maggen" du trivs väl här i Götet. Inte fan ska du och leka i Schweiz eller nån annanstans bara för pengarna här får du ju en stor chans att vara med i Tre Kronor och fansen älskar dig och alla tycker att du och Ronnie är sveriges tvä bästa backar

Snälla lämna oss inte!

Janis

Peter72: Jag tycker han ska stanna!!! Vad tycker du??? Jag vill att han ska tebaka Frölunda!!!! Han är ju riktigt bra...

ribba9: nä ligan håller inte alls samma klass som ES, men som du sa så har dom pengarna o får därför oxå spelarna, så e det tyvärr.

Peter72: det är ju synd att vi tappar mj....och så väljer han schweiz där det e bara pengar som spelar roll...för den ligan är väl inte så bra..

Dragan 2k: Ja men han kan väl förlänga det? Hoppas att han kommer tillbaka efter 1 år.

Peter72: Hmm. Han tecknade bara ett 1-års kontrakt.

Dragan 2k: Ja Magnus har gjort mycket för Frölunda under sin tid här. Hoppas att han trivs i sin nya klubb. Gör han inte det är han väldigt välkommen hem igen.

liepins: Det kändes som om man visst detta som du säger speciellt med ryktena om vilka backar som kanske är på G. Kul om man fick "hem" Koivisto. Han är nog inte riktigt nöjd med sin situation speciellt när det verkar som om St Louis hellre plockar upp Bäckman. Och Bäckman är inte en bättre back än Koivisto.

Det är väl bara att lyckönska Magnus för hans tid i Frölunda. Han har utvecklats enormt.

Sv: Match ikväll
liepins:
jo..det är jag o kossorna som är söööta...
men det är ingen som släpper in oss i köket för det...;0)

ska vi kanske skärpa oss nu va..

och nu till våra sponsorer...

mysmi:
Han är inte det minsta gullig!

;)

gud: jaaaaaaaaaaaaa, ni e ju för gulliga :)))

liepins = räkodlare...;0)

gud:

No comments på den lillen...;)

scim:
Inte direkt oväntat. Nu blir det till att hitta ersättare. Lär inte vara nåra större problem. VF är ju numer en attraktiv klubb att spela i;)

liepins:
vadå bil..det är en traktor ju..;0)

liepins: Ja så ofta som du tvättar den måste den verkligen stråla=)

Linnea - gud: Börjar bli väldigt dålig stämning här inne nu va?
Inget fel på min bil..så fin så;)

Magnus Johansson till Langnau
Elitserien blir ytterligare en profil fattigare nästa säsong, se länktips.

gud: Han kanske ändå måste sälja den. Tror den är på väg att bli söndertvättad ; )

Linnea: Härligt. Känns som vi är på G.

Linnea:
låter bra det..så slipper liepins sälja sin sur Volvo...;0)

Dragan 2k...
låter som en grym ide...mera Max till Göteborgarna...;0)

Dragan 2k: I egenskap av banktjänsteman behöver ni inte oroa er för den där miljonen..hehehe...tjejen har resurser..

Dragan 2k:
Jag är givetvis på. gud du kan väl stoppa undan lite bara?;)

gud: Vi kanske ska ta och öppna en själva då i och med att det dröjer så länge. Liepins är säkert med på ett hörn.

Vi skaffar bara en fastighet på Avenyn, gärna solsidan. Sedan är det väl bara att slänga in en sisådär miljon kronor så kör vi så det ryker.

Nolas: Kapanen ÄR bäst...

liepins:
hmm... det har du ju rätt i.... kanske inte blir så farligt då.

Dragan 2k:
Max är är den hamburgare som kommer närmast xxx..;0)
det finns 2 Max i Jönköping så du måste bara prova..

det är på G här i Götet oxå..men frågan är nääääär...

frölundaindian:
Haha.... är ju några mil till Avenyn från Sundsvall men jag ska ha det i tanke i framtiden. =)

BlackBay:
Iof, nästan samma färger ju;)

BlackBay: ja herregud,,.....dom tar lätt MC donkan och c'o, DERAS grej är att det är GRILLAT åå fy f'n va gott de e, åk till Avenyn nån da, så sa du få riktig hamburgare...:)

« · 240380 · »