liepins: Kan alltid hoppas på det. Tänk dig två powerplay mål ikväll från...ja varför inte Magnus Johansson. Två stänkare upp i krysset. Det vore något för vår lille formsvage back.
danne147: Hoppas att det är en domare som låter lagen spela om matchen, och inte blåsa sönder den...:) Är lite orolig att frölundas powerplay ska släppa, menar det är väl dax snart man kan ju inte spela hur länge som helst i PP utan att göra mål....:)
willysson: Nä, Rönnmark var under all kritik senaste matchen. Släppte de riktiga utvisningarna och tog de tveksamma. Någon som vet vem som dömmer idag?
danne147: Skulle ha handlat direkt men har ju lite långt dit, ca 75 mil...:) hoppas på en tuff match idag igen.. sen hoppas jag att det inte blir lika mycket skitutvisningar, åt båda håll...:)
Själv köpte jag biljetter i samband med lördagsmatchen, man vill ju stödja laget även i Frölundaborg. Konstigt är att det fanns runt 1000-1500 biljetter kvar i morse.
Kom igen nu det är inte försent! Kom till Frölundaborg ikväll så vi kan skapa en rejäl stämning!
Ikväll kommer jag sitta bänkad framför tv:n och heja på VF!! Hoppas att det blir mycket publik i Frölunda borg som hejjar fram Frölunda men just nu så värkar det tyvärr som att det inte blir så. På hemsidan stog det förrut att det fanns gott om biljetter kvar till matchen. Hade jag inte haft så långt så hade jag åkt dit! Jag hoppas också att puckona som buar när det går dåligt stannar hemma istället. Det hjälper f*n inte att bua!!! Ge dom stöd istället!!!
HENKEBUS: Tv4 djurgårdens intern-tv. men det är ju bara bra för jag kan ju inte titta på canal+ på onsdag... känner att jag mår dåligt idag, spännande match ikväll och bakfull som en älg...:)
Tack før det trevliga bemætandet i sportsbaren æven om man som jag gick omkring i motståndarens matchtrøja. Missade de førsta fem minuterna av den andra perioden eftersom det var så många pratglada och trevliga mænniskor dær inne. Oavsett hur matchen hade slutat så hade jag med mig trevliga minnen dærifrån.
liepins: Säger så här: Har aldrig sett en match där det filmats så mycket som den senast, dessutom när domaren faller för det gång på gång och det gäller så mycket så. Har aldrig varit med om en slutspelsmatch där det tagits så mycket billiga utvisningar i.
Per HApps: Du borde se om ditt egna hus innan du öppnar käften. Sist i Scandinavium filmade TIK vid tre ggr så det stod härliga till. Flera timråiter har själv upplevt det så, så lägg ner nu va!?