Frölunda HC

SHL · 60896 inlägg · 3408 ämnen
« · 823479 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: VF - SAIK
mok: Ni vinner ikväll. Ni är på G, Skelle är skadedrabbade och har sett lite trötta ut på sistone. Men de lär inte lägga sig utan kamp.

3-2.

4EVER: Ja jo om man ser det så :) Syftade mer på en repris på resultatet Frölunda hade i matcher i tisdags då vi piskade Luleå med just 5-2 :) Repris med 2-3 vill jag absolut inte se i denna ack så viktiga match.

4EVER: Rimmar? Ja, man blir trött på tjötet..

Matchen slutar 8-1.

mok:

3 - 0

Å vad jag rimmar.... =)

mok:

"Kanske en repris? 5-2 således."

Gärna en repris.... således 3-2 till oss! Om inte jag minns fel från förra mötet i Götet... ;)

Linnea: Nejdå så diskret har du inte vart :) Men ville inte göra misstaget att säga att du smygflirtar med mej och inte fallet vore så... vore ju så pinsamt :)

Linnea:

Du, diskret. Ha;)

6-1

mok: Men Matz, du vet väl att du är den ende jag smygflörtar med. Eller har jag varit så diskret så du inte har märkt det?; )

4-1 till Frölunda .

Gidde: Aha det kanske är så det ligger till att hon smygflörtar med dej :)

mok:

6-2 försöker jag med då...

mok:

Jag tror hon är lite förtjust i mig, eller så är det bara mina resultat ;-)

mok: Klart jag gjorde. Jag har förklarat reglerna tydlöigt och klart. Först tippar Gidde, sen tar jag hans resultat oavsett vad han tippar=) Helt enligt reglerna; )

Linnea: Haha du bara satt och väntade eller?

Gidde: Tror Linnea gör allt för att snatta just ditt resultat :)

Gidde: Jag tror jag tar... ähummm...4-2.

mok:

4-2

Kom igen Linnea!

VF - SAIK
Ännu en viktig match imorgon och tar vi dom ser det ännu ljusare ut för framtiden.

Kanske en repris? 5-2 således.

Sv: LHF - VF
mangan: Kan tro att just du inte är överens med mej att ni skall ha mer än 3 poäng... men OK nu får 4 då... duger det?

mok: Då är vi överens om den saken. Däremot är jag inte överens om att utmanarna ska ha 3 poäng. :-)

2-8 sa jag men det slutade 2-5.Ibland hatar jag när jag har rätt...

mangan: Tre mål på 3 matcher sade jag men dom reviderade dagens mål som hans först blev noterad för så 2 mål på 3 matcher iaf :)

mok: Tre? Han gjorde inget idag. Det var Cibak, Kariya, Bergenheim x2 och Plüss som nätade idag.
Alavaara hade en hyfsad kväll med 4 assist och stort försvarsspel.

Dawidovski: "vad har Benny för bakgrund rent hockeymässigt?"

Bl.a 177 matcher för Brynäs i ES mellan 1972 och 1977, som målvakt.
Bördig från Hedesunda i södra Gästrikland, om jag inte missminner mig.

Sannes: Jag har hört att vi dras med vissa tekniska svårigheter så vi får nog skita i att ändra ställningen. tralala la...; )

Dawidovski: Inga problem vet la du.

mok:
Din bänkgranne fick väl in rätt resultat ikväll, eller?

Sannes: Kul Tukio har nu gjort 3 mål på 3 matcher innan det hade han inte gjort nått :)

mok: Tack för vänligheten!

Sannes: Skönt skönt nu har vi ännu en viktig math i raden hemma på torsdag. Många viktiga matcher kvar överhuvudtaget.

mok:
Dåså, då var matchen avgjord. Dessa poäng var ruggigt viktiga.

Sannes: Tur måste man ha det med :)

mok: Tackar! vad har Benny för bakgrund rent hockeymässigt?

mok:
Fast det var med väldigt mycket tur, för innan det målet så var det egentligen utvisning på Kallio.

Sannes: Gött Bergenheim gör det igen. Han kanske skall va sjuk oftare :) Men klart lite skillnad o LIra med Kallio o Johnson.

Sannes: Det ekar här inne :)

Dawidovski:
Jag antar att det är Benny Westblom du menar.

Dawidovski: I grönt :) HAr ingen bild men säkerligen Benny Westblom.

mok: Hej! Vill du vara bussig och tala om för mig vem det är som står i grönt bredvid Bäckman i båset?

mattias - 74: Jo det är inte alltid så lätt skulle jag säga har sett för många matcher när Frölunda dras med i tempot o det bara blir helt kass från båda sidor.

mok:

Sedan är det inte svårt att vara bra mot ett lag som spelar dåligt heller, eller hur =)

mattias - 74: Jag har inte sett spelet så kan egentligen inte yttra mej direkt mycket men ibland för det ena laget faktiskt det andra dåligt :)

mok:

Jag skulle hellre säga att Luleå var dåliga i det fallet. NU spelar luleå bättre. 2 - 2 nu kan gå hur som helst.

mattias - 74: Det kan inte vart så att Frölunda var bättre helt enkelt?

2-2 o Luleå som brukar trumma på bra i sista perioden.... ser tungt ut.

mattias - 74: Jaha minsann! Jag har ju inte canal+, så jag får nöja mig med webuppdateringar.... Kan iofs sätta på webradion...

slashpuppie:

Luleå är pinsamt dåliga vet inte vad de höll på med i Första perioden!

Dragan 2k: Ja, det ser ju trevligt ut än så länge,kul om trenden kan fortsätta de kommande perioderna...

Portello: Jag ber till Dragan att du har rätt i din tro på Frölunda i dagens match.

« · 823479 · »