Frölunda VS Hv71
« Föregående · 579429 Till forumet
Sv: Frölunda VS Hv71
Dragan 2k:
Jag tror bestämt att det glappar lite överallt i Frölunda ikväll. Var i hela friden har försvaret tagit vägen?
Nåja, det är inte nu dom skall vara bäst.
För övrigt så var det kanonkul att Jensa fick göra mål, det unnar jag han verkligen.
Jag tror bestämt att det glappar lite överallt i Frölunda ikväll. Var i hela friden har försvaret tagit vägen?
Nåja, det är inte nu dom skall vara bäst.
För övrigt så var det kanonkul att Jensa fick göra mål, det unnar jag han verkligen.
Sv: Frölunda VS Hv71
kungsbacka: Hehe.. lätt och lätt.. Du har inte på känn att HV känns rätt heta den här säsongen?
Sv: Frölunda VS Hv71
mok: Haha. Helt klart han rapporterat roligare matcher. Annars är det ett mäktigt taktiskt drag att spela så uruselt. Nu kan vi slå ur underläge. Tjoohoo.
Sv: Frölunda VS Hv71
mok:
Känns tungt med 4-0 efter första, men man vet ju aldrig. Vet nån om Jensas mål i sista sekunden om det var före eller efter signalen man vet ju aldrig?
Känns tungt med 4-0 efter första, men man vet ju aldrig. Vet nån om Jensas mål i sista sekunden om det var före eller efter signalen man vet ju aldrig?
Sv: Frölunda VS Hv71
mok:
Känns tungt med 4-0 efter första, men man vet ju aldrig. Vet nån om Jensas mål i sista sekunden om det var före eller efter signalen man vet ju aldrig?
Känns tungt med 4-0 efter första, men man vet ju aldrig. Vet nån om Jensas mål i sista sekunden om det var före eller efter signalen man vet ju aldrig?
Sv: Frölunda VS Hv71
_majja_: Det är ju som bekant stor skillnad mellan att spela juiorhockey och hockey på a-lags nivå men hoppas några av dom kommer få chansen att visa upp att dom platsar och isåfall få mer speltid.
Sv: Frölunda VS Hv71
mok:
Vad tror ni annars om matchen ikväll?
Skall själv dit, ett måste ju när det är sista träningsmatchen innan det drar igång på allvar. 200biljetter kvar igår kväll. Lär bli ganska fullt. Kul!
Vad tror ni annars om matchen ikväll?
Skall själv dit, ett måste ju när det är sista träningsmatchen innan det drar igång på allvar. 200biljetter kvar igår kväll. Lär bli ganska fullt. Kul!
Sv: Frölunda VS Hv71
mok: Stålberg är garanterat någon som Frölunda borde satsa mycket på. Han är jätte duktig på isen !
Sv: Frölunda VS Hv71
_majja_: Klart dom skall spela för att se om dom kan vara något att satsa på framöver helt enkelt.
Frölunda VS Hv71
I kväll är det dags för ännu en träningsmatch.
Så här står de på frölundas hemsida: "Trolig fjärdekedja: Sebastian Karlsson som center mellan Viktor Stålberg och Kirill Starkov. Den ”danske ryssen” får därmed göra sin första A-lagsmatch i höst, just hemkommen från träningslägret med NHL-laget Columbus Blue Jackets som draftade honom i somras."
Har dem glömt att Kirill va med i Lysekil eller räknas inte den matchen?
Vad tycker ni om att Stålberg och Starkov ska spela då....?!
Så här står de på frölundas hemsida: "Trolig fjärdekedja: Sebastian Karlsson som center mellan Viktor Stålberg och Kirill Starkov. Den ”danske ryssen” får därmed göra sin första A-lagsmatch i höst, just hemkommen från träningslägret med NHL-laget Columbus Blue Jackets som draftade honom i somras."
Har dem glömt att Kirill va med i Lysekil eller räknas inte den matchen?
Vad tycker ni om att Stålberg och Starkov ska spela då....?!
« Föregående · 579429
Som tur är är det försäsong - men detta känns inte bra