Gåshud
« Föregående · 526706 Till forumet
Sv: Gåshud
Vf chefen:
Snart kan man gå in på www.difhockey.se och läsa om den totala utskåpningen av Frölunda, sen fick vi ett skitmål och vann.
Wikegård efter matchen:
"Vet inte om dom vunnit välförtjänt nån av dom 3 matcherna"
Surt sa räven
Snart kan man gå in på www.difhockey.se och läsa om den totala utskåpningen av Frölunda, sen fick vi ett skitmål och vann.
Wikegård efter matchen:
"Vet inte om dom vunnit välförtjänt nån av dom 3 matcherna"
Surt sa räven
Sv: Gåshud
Fy fasen vad knäckande det måste vara. Minns när Fimpen Eklund avgjorde mot oss med 9 sekunder kvar men det var en grundseriematch. Nog första gången som jag skriker ut och skrattar samtidigt vid ett Frölundamål. Skrattet var dock helt sonika av chock tror jag. Sitter man och väntar på sudden och vips så var det över.
« Föregående · 526706
Cred till Malte på Frölundaforumet, Svenska Fans.
Klicka på Frölunda.avi