gott fölk!!!!
« Föregående · 229284 Till forumet
Sv: gott fölk!!!!
HENKEBUS: nu blir jag riktigt avunsjuk en del har det bra fast jag har ju tv iallafall:)
Sv: gott fölk!!!!
eddie1: Jag är lite avis jag med men på fredag kommer jag med.
Som sagt. tur att man har TV och som visar VF också. (gratis He he).
Som sagt. tur att man har TV och som visar VF också. (gratis He he).
Sv: gott fölk!!!!
Peter72: oki men det är väl tv4 på fredag eller hur??för jag har ju alla kanaler hehe o gratis*L*
Sv: gott fölk!!!!
eddie1: det kan bli så med alla kanaler. dom bara är där. skall i alla fall se matchen Live på fredag. sittandes flåt ståendes på sektion B.
Nu skall det bli gött att få se dem i alla fall. annars hade man fått gå ut på stan och hinka lite innan match. Hinkar gör man ju i alla fall. men inte lika mycket.
Nu skall det bli gött att få se dem i alla fall. annars hade man fått gå ut på stan och hinka lite innan match. Hinkar gör man ju i alla fall. men inte lika mycket.
Sv: gott fölk!!!!
Peter72: ursäkta stavningen men jag är helt ifrån mig idag*S*längtar till matchen nu:)
« Föregående · 229284
Dra sig från hamnen ,, full fart till kållesseum,, dra i sig en BigM och slå sig ner på sektion B och börja vrööööla!!!
Fan va gött att ha biljett idag,,
Väl mött om en halvtimme!!!
/Bus