Hockeyfeber
« Föregående · 320648 Till forumet
Sv: Hockeyfeber
danoj:
Frölunda, laget som alltid ger hemmafansen det dom vill ha? ... på alla rinkar. ;)
Frölunda, laget som alltid ger hemmafansen det dom vill ha? ... på alla rinkar. ;)
Sv: Hockeyfeber
Dysso:
Vad dom ger motståndarfansen ger jag tusan i, bara dom levererar när jag är på plats :)
Och det har dom gjort hittils iaf, och imorrn kör vi över Timrå :)
Vad dom ger motståndarfansen ger jag tusan i, bara dom levererar när jag är på plats :)
Och det har dom gjort hittils iaf, och imorrn kör vi över Timrå :)
Sv: Hockeyfeber
danoj:
Du har haft bra pli på dom än iallafall. Du skulle bara våga åka på nån bortamatch i KA... ;)
Du har haft bra pli på dom än iallafall. Du skulle bara våga åka på nån bortamatch i KA... ;)
Sv: Hockeyfeber
Dysso:
Jag kanske har tagit över det berömda "dysso" syndromet? ;)
Nu när du säger det så får jag nog börja planera tills nästa gång Indianerna ska ner till Jönköping.
Jag kanske har tagit över det berömda "dysso" syndromet? ;)
Nu när du säger det så får jag nog börja planera tills nästa gång Indianerna ska ner till Jönköping.
Sv: Hockeyfeber
Dysso:
så länge du håller dig undan när TIMRÅ IK
spelar så är det helt ok..;0)
danoj..
gå nu o snyt dig ordentligt så du
orkar med morgondagen...
hänger du med efter matchen också??
så länge du håller dig undan när TIMRÅ IK
spelar så är det helt ok..;0)
danoj..
gå nu o snyt dig ordentligt så du
orkar med morgondagen...
hänger du med efter matchen också??
Sv: Hockeyfeber
gud:
Du snackar med Danoj, krogarnas och partylivets okrönte konung!! :)
dysso: Kan du itne komma ner till matchen imorrn så kan jag spika en säker 1'a på tippset, hörde att Gud har en biljett över ;)
Du snackar med Danoj, krogarnas och partylivets okrönte konung!! :)
dysso: Kan du itne komma ner till matchen imorrn så kan jag spika en säker 1'a på tippset, hörde att Gud har en biljett över ;)
Sv: Hockeyfeber
danoj, gud:
HV kommer på besök imorgon, inte tid att åka och titta på indianer och örnar. :)
HV kommer på besök imorgon, inte tid att åka och titta på indianer och örnar. :)
Sv: Hockeyfeber
danoj:
Valp..du har mycket att lära ännu...;0)
jag har lärt upp Dragan att bli den han är i dag...
så fråga snällt så tror jag Dragan tar dig under hans vingar
och lär dig att vara som.....den ÖDMJUKE....;0)
Dysso..
du är INTE välommen just till denna match...;0)
Valp..du har mycket att lära ännu...;0)
jag har lärt upp Dragan att bli den han är i dag...
så fråga snällt så tror jag Dragan tar dig under hans vingar
och lär dig att vara som.....den ÖDMJUKE....;0)
Dysso..
du är INTE välommen just till denna match...;0)
Sv: Hockeyfeber
Dysso: Den var faktiskt riktigt bra ,-)
Frölunda, laget som alltid ger hemmafansen det dom vill ha? ... på alla rinkar.
Klockren med tanke på 0 bortasegrar i full tid ;-)
Frölunda, laget som alltid ger hemmafansen det dom vill ha? ... på alla rinkar.
Klockren med tanke på 0 bortasegrar i full tid ;-)
« Föregående · 320648
Vi har just nu ett snitt på 10500 åskadare, rätt fantastiskt!
Serielunk? Nej, Fest varje match!
Se länk för hela artikeln.