Hollywood.
« Föregående · 245317 Till forumet
Sv: Hollywood.
Per HApps:
Sluta nu. Lessna för att han fortsätter göra mål på er eller vad är problemet? Njut av att ni vann istället för att hålla på o klaga på minsta lilla detalj!
Sluta nu. Lessna för att han fortsätter göra mål på er eller vad är problemet? Njut av att ni vann istället för att hålla på o klaga på minsta lilla detalj!
Sv: Hollywood.
Per HApps: Räcker det inte med att era finländare trackar och psykar Kallio allt vad de klarar av, samt slår honom sönder och samman med sina klubbor på isen? Ska ni även försöka psyka honom här, där han inte ens läser era inlägg?
Jag förstår att TIK är livrädda för Kallio, maken till fart och fläkt och målspruta får man leta efter!!!
Kallio är kunglig!!!
Jag förstår att TIK är livrädda för Kallio, maken till fart och fläkt och målspruta får man leta efter!!!
Kallio är kunglig!!!
Sv: Hollywood.
Klinth:
Det hade varit intressant om det hade varit Christian Sjögren som delat ut smällen på tex. Kallio.
Undrar om Ankan hade sagt likadant som han sade om Bulans smäll.
-- Jag mår dåligt av att se det här. Det kan skada nyrekryteringen av unga ishockeyspelare, säger Canal Plus expertkommentator Anders Parmström.
Väligt vad tyst herrar Lundmark & Boork blev helt plötsligt. Har dom tappat talförmågan?
Det hade varit intressant om det hade varit Christian Sjögren som delat ut smällen på tex. Kallio.
Undrar om Ankan hade sagt likadant som han sade om Bulans smäll.
-- Jag mår dåligt av att se det här. Det kan skada nyrekryteringen av unga ishockeyspelare, säger Canal Plus expertkommentator Anders Parmström.
Väligt vad tyst herrar Lundmark & Boork blev helt plötsligt. Har dom tappat talförmågan?
Sv: Hollywood.
Per HApps: Ointressant resonemang. Straffet kommer och det med rätta, vänta med dina uttalanden tills dess, det kanske de har skaffat sig vett till, vem vet?
Vad vill du att vi ska göra mer för att du ska bli nöjd, vi tycker ju ( i alla fall majoriteten) att Jensa SKA ha avstängning.
Vad vill du att vi ska göra mer för att du ska bli nöjd, vi tycker ju ( i alla fall majoriteten) att Jensa SKA ha avstängning.
« Föregående · 245317
Värre filmare fåm man leta efter!!