Frasse: Förstår dej precis :)
Holmqvist x2
897668 · Nästa » Till forumet
Sv: Holmqvist x2
mok:
Jag är nog villig att hålla med i det antagandet.
Guldaspirant skulle jag nog säga, detta trots att det är emot min "religion" att "hylla" ett lag ifrån västkusten.
Jag är nog villig att hålla med i det antagandet.
Guldaspirant skulle jag nog säga, detta trots att det är emot min "religion" att "hylla" ett lag ifrån västkusten.
Sv: Holmqvist x2
Frasse: Ibland vet man knappt vad detta forum handlar om :) Men sannolikheten att vi åker ur allsvenskan nästa år är nog försvinnande liten.
Sv: Holmqvist x2
Danne_l:
Det skulle väl vara riktigt trevligt om laget ifrån Ångermanland skulle trilla ur Allsvenskan ? ;)
Skämt åsido trodde detta forum handlade om Frölunda....
Det skulle väl vara riktigt trevligt om laget ifrån Ångermanland skulle trilla ur Allsvenskan ? ;)
Skämt åsido trodde detta forum handlade om Frölunda....
Sv: Holmqvist x2
Danne_l: Grattis till en bra värvning.Jag förstår att han valde göteborg framför stockholm,det gjorde jag själv en gång i tiden.Nu får ni ett nästan lika bra lag som TIMRÅIK.
Holmqvist x2
Då var det klart att även nummer två av bröderna Holmqvist spelar för Frölunda nästa säsong. Text och intervju på länken.