Hur går matchen!?
« Föregående · 247035 Till forumet
Sv: Hur går matchen!?
Sargad: det var menat till frölundaiterna men du kan ju se det som en gratulering till er fina säsong hittills. =)
Sv: Hur går matchen!?
mysmi:
För en Timråit är det nog svårt att ta såna gratulationer från en VF supporter, känns mer som ett hån...
Inte illa menat, men jag tror inte funkar för er att köra gud's stuk, eftersom ni är så stora favoriter. :P
För en Timråit är det nog svårt att ta såna gratulationer från en VF supporter, känns mer som ett hån...
Inte illa menat, men jag tror inte funkar för er att köra gud's stuk, eftersom ni är så stora favoriter. :P
Sv: Hur går matchen!?
mysmi: Berätta mera. Var? När? Hur? Kan ingen kolla i kalendern. Jag har nog namnsdag ändå.
Sv: Hur går matchen!?
danoj: Viva Dysso. Kan till och med tänka mig bjuda honom på en helkväll om han drar på match :)
Sv: Hur går matchen!?
danoj: Fan vad skönt med en seger!!!!
Nu gäller det bara att skärpa till spelet på hammaplan, så kan det här bli riktigt, riktigt kul!!!!!
Nu gäller det bara att skärpa till spelet på hammaplan, så kan det här bli riktigt, riktigt kul!!!!!
Sv: Hur går matchen!?
Dragan 2k: Tycker du verkligen det verkar som om ni behöver otursDysso? ;)
Grattis!
Grattis!
Sv: Hur går matchen!?
Chief: Mot ett lag som aldrig ger sig kan man behöva all support man kan få.
Tack för gratulationen. Vilken kämpamatch.
Tack för gratulationen. Vilken kämpamatch.
Sv: Hur går matchen!?
Dragan 2k: Tror bestämt att det är läge att låsa in Dysso i en liten skrubb nånstans på lördag... ;)
« Föregående · 247035
jag lyssnar på radion... men det säger inte så mycket...
gillar inte stockholmar´n (va han nu heter..?) som sitter o tjötar!
hur är Norrena?