HV 71 - Frölunda
« Föregående · 795313 Till forumet
Sv: HV 71 - Frölunda
Klinth: Äh, jag säger som det berömda citatet från Zero Wing: All Hrdina bas är tillhör oss.
Den där Skellefteåimporten fortsätter leverera poäng. 7-2 till HV
HV 71 - Frölunda
Svår match att tippa. Obotlig optimist som jag är hoppas jag på ytterligare 3 poäng. Seger borta, 2-4.
Och Kahnberg har kritat på, mumma, mumma....
Och Kahnberg har kritat på, mumma, mumma....
« Föregående · 795313
Kahnberg ja... ingen räddare precis denna säsongen då det inte är den typen av spelare vi mest behöver nu. Men gött med ett Frölundahjärta och att han kritat på till 2009. Det är något att bygga på.