J-18
« Föregående · 235812 Till forumet
Sv: J-18
Dragan 2k: Det kommer att bli en rolig tid framöver om alla som spelar i J20 och J18 går upp i A-laget. det finns en hel del bra spelare. såg finalen i TV-pucken för 1 år sedan då GBG vann. då var bröderna Wikner med. Dom spelade verkligen modigt och förståndigt. Hoppas att dom lyckas i A-laget också.
« Föregående · 235812
Hur som helst 9 - 6 i dagens match än så länge. Målen formligen vräks in. På de två första perioderna lyckades Frölunda skicka iväg 15 skott på mål. Hur många gick in? 7! Snacka om effektivitet...