karjala cup
Jag tycker alexandre steen var bra i den där dumdumcupen,han var väl den enda.. men dessvärre blev ju kahnberg skadad.. nån som vet hur? dessutom e ju anti-jussi skadad också men det ska väl inte sätta stopp för mästarna