« Föregående · 970734 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: VF - MoDo
Va snälla pöjkar o krossa dessa jävla nolaskogsare i kväll.
Läser gärna i tidningen i morgon att Krizan återigen gjorde en plattis och fick släppa 6 puckar förbi sig. Att Wernblom fick skitsjuka och att Svartvadet fick matchstraff efter att ha tagit domarn på tasken.
VF-Mo 6-0
Rött o vitt
Läser gärna i tidningen i morgon att Krizan återigen gjorde en plattis och fick släppa 6 puckar förbi sig. Att Wernblom fick skitsjuka och att Svartvadet fick matchstraff efter att ha tagit domarn på tasken.
VF-Mo 6-0
Rött o vitt
Sv: Frölunda HC - Mora IK
Metal Guru: Jo det hade den en del eftersom ledningen aldrig var mer änb 1 mål men inte sagt att matchen var direkt underhållande för det. Kräver lite mer vet du :)
Sv: Frölunda HC - Mora IK
Metal Guru: Synd o säga det var en underhållande match :) Men Moras taktik verkade ju fungera fint även denna gången tyvörr får man säga. Annars kul o se så många MIK supportrar på plats. Dom fick ju iaf en angenäm resa hem :)
Sv: Frölunda HC - Mora IK
Metal Guru:
Bra genomförd match av Mora - igen. Kändes som Frölunda var bra på gång efter kvitteringen men så kommer en sån där bjudning som vi är så tröttsamt vana vid att se när det gäller årets upplaga av Frölunda.
Bra genomförd match av Mora - igen. Kändes som Frölunda var bra på gång efter kvitteringen men så kommer en sån där bjudning som vi är så tröttsamt vana vid att se när det gäller årets upplaga av Frölunda.
Sv: Frölunda HC - Mora IK
lu93rowa:
Mora må spela tråkhockey, men hur ofta brukar Frölunda vinna över MIK i Scandinavium? Är inte det ÄNNU tråkigare att förlora hela tiden?
Mora må spela tråkhockey, men hur ofta brukar Frölunda vinna över MIK i Scandinavium? Är inte det ÄNNU tråkigare att förlora hela tiden?
Sv: Frölunda HC - Mora IK
lu93rowa: Allt som behövs för att vinna. Men jag håller med, det är inte kul att se på. Men återigen, effektivt.
Sv: Frölunda HC - Mora IK
lu93rowa: De spelade nog lite för bra. Iaf enligt dom själva. Men där måste ju Gistedt hålla ihop benskydden bättre.
Sv: Frölunda HC - Mora IK
Dream Team: jo men nu spelade dom bra och ändå vissta ja att det där skulle hända
Sv: Frölunda HC - Mora IK
lu93rowa: Där var det väl backarna som stod och sov och bjöd Mora på läget.
Sv: Frölunda HC - Mora IK
men... blir ju sur när man hör 1ändring är att joel gistedt tar plats mellan stolpparna han är inte bra
Sv: Frölunda HC - Mora IK
1-3 blir resultatet som registreras till eftervärlden.
Annat kommer försågå i Scandinavium, men den styva kulingens trummande på hallens korrugerade plåttak kommer skapa stående vågor inne i hallen, och tillsammans med atmosfäriska störningar pga plötsliga eruptioner i solkoronan kommer samtliga människor invärtes Scandinavium enbart minnas blankt från eftermiddagens evenemang.
Annat kommer försågå i Scandinavium, men den styva kulingens trummande på hallens korrugerade plåttak kommer skapa stående vågor inne i hallen, och tillsammans med atmosfäriska störningar pga plötsliga eruptioner i solkoronan kommer samtliga människor invärtes Scandinavium enbart minnas blankt från eftermiddagens evenemang.
Sv: Frölunda HC - Mora IK
mok:
Ni har fel allihopa;-) 2-2 blir det, sen sätter Basse trean i sudden:-)
Ni har fel allihopa;-) 2-2 blir det, sen sätter Basse trean i sudden:-)
Sv: Frölunda HC - Mora IK
Stigsson:
Jaha, slutar väl med en nerbränd stad och 230 anhållna Mora-bor...;)
Jaha, slutar väl med en nerbränd stad och 230 anhållna Mora-bor...;)
Sv: Frölunda HC - Mora IK
Danne_l: Jag är mest spänd över att se hur hur det ska gå med fackeltåget som arrangören har tänkt sig ska fungera i 25 m/s. :-D
« Föregående · 970734 · Nästa »