« Föregående · 986650 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Frölunda - Timrå
Det kan inte gå sämre än så här. Och så kommer Timrå på besök. Härligt!
Jag är optimist och tror på jultomten. Alla skador läkta, sjukdomar ett minne blott och ålderskrämpor mirakulöst botade.
Frölundaseger med 5-2.
Jag är optimist och tror på jultomten. Alla skador läkta, sjukdomar ett minne blott och ålderskrämpor mirakulöst botade.
Frölundaseger med 5-2.
Sv: MIK - VF
Metal Guru: Monolog här inne? ;)
Men seriöst ni indianer. Bestäm er nu. Antingen lägger ni ner det här och skiter i slutspelet. Eller så tar ni tag i det så ni klättrar upp bland topp-4. Just nu är det äckligt nära att vi får välja mellan er eller DIF, bägge lagen passar oss ju extremt illa, så kom igen nu!
Men seriöst ni indianer. Bestäm er nu. Antingen lägger ni ner det här och skiter i slutspelet. Eller så tar ni tag i det så ni klättrar upp bland topp-4. Just nu är det äckligt nära att vi får välja mellan er eller DIF, bägge lagen passar oss ju extremt illa, så kom igen nu!
« Föregående · 986650 · Nästa »
Du har lärt dig, ser jag...