frölundaindian: Nu i slutspelet gäller det att vi gör vår plikt och ger våra iskrigare ett oerhört stöd i kampen mot SM-GULD! Inga torrisaR MED SLIPS SOM EJ VARKEN ROPAR,KLAPPAR ELLER GÖR NÅT ANNAT.....Krossa Modo
Kvartsfinalerna
224481 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinalerna
frölundaindian: Nu i slutspelet gäller det att vi gör vår plikt och ger våra iskrigare ett oerhört stöd i kampen mot SM-GULD! Inga torrisaR MED SLIPS SOM EJ VARKEN ROPAR,KLAPPAR ELLER GÖR NÅT ANNAT.....Krossa Modo
Sv: Kvartsfinalerna
Becka: Ja modo är bra och dom har vunnit senaste mötena JA.
men varför.......................
Jo, för att:
1. Matchen i Scandinavium var ju som ni vet en match där domaren var Mkt inblandad och avgorde matchen
2. Vem var det som stod i mål BÅDA matcherna!?
Jo norrena, som jag tycker är "Formsvagare" än Henke (min Åsikt)
och Henke står i Slutspelet......
3. Vilken betydelse hade dom två matcherna 1 var ju helt "Onödig" den andra en serie match som spåra ur.....
4. Nu gäller det mycket och då gör vi INGA misstag.
Mitt tips: 4-1 i matcher!....
men varför.......................
Jo, för att:
1. Matchen i Scandinavium var ju som ni vet en match där domaren var Mkt inblandad och avgorde matchen
2. Vem var det som stod i mål BÅDA matcherna!?
Jo norrena, som jag tycker är "Formsvagare" än Henke (min Åsikt)
och Henke står i Slutspelet......
3. Vilken betydelse hade dom två matcherna 1 var ju helt "Onödig" den andra en serie match som spåra ur.....
4. Nu gäller det mycket och då gör vi INGA misstag.
Mitt tips: 4-1 i matcher!....
Kvartsfinalerna
Tror inte att vi ska ta ut segern i förskott!!
Modo är ett mycket bra lag och allt kan hända i slutspelet!
Jag hoppades på att VF skulle få Leksand i kvarten men nu blev det ej så.
Hejja Frölunda
Modo är ett mycket bra lag och allt kan hända i slutspelet!
Jag hoppades på att VF skulle få Leksand i kvarten men nu blev det ej så.
Hejja Frölunda