Har vi fått oss en liten smygbeundrare i Lasse Anrell måntro eller som han själv säger Frölunda är bara bäst, bäst, bäst...
Lasse Anrell
« Föregående · 224180 Till forumet
Sv: Lasse Anrell
Dragan 2k: Han vet nog inte vad han skriver, den fan är ju så dumdryg så det liknar inget annat jag någonsin hört eller sett.
Ta bort honom omedelbart!!!
Ta bort honom omedelbart!!!
« Föregående · 224180