Linköping - Frölunda
« Föregående · 750095 Till forumet
Sv: Linköping - Frölunda
Klinth: Eftersom det är mindre än ett dygn till matchstart så får väl en utböling tippa , fast inte alla hunnit med det i Expertpanelen .
Och då tippar jag 3 - 3 .
Och då tippar jag 3 - 3 .
Sv: Linköping - Frölunda
Klinth: JAsså e det dags nu igen :) Nu kan vi lägga av förra årets lägg match som vi gjorde mot utmanarna och köra på allvar eller? Ja vi drar till med 2-3 helt enkelt.
Linköping - Frölunda
Jakten på guldet inleds.
Expertpanelen återuppstår.
Spänningen stiger.
Jag tippar 3-5.
Hur tippar du?
Expertpanelen återuppstår.
Spänningen stiger.
Jag tippar 3-5.
Hur tippar du?
« Föregående · 750095
Indians inleder denna säsongen med en förlust...
4-2