Rolig läsning för er frölundaiter..
Loui Eriksson!!
« Föregående · 701770 Till forumet
Sv: Loui Eriksson!!
mattias - 74: Det hade varit roligt OM det hade stått att han ville hem och lira i Frölunda igen...
« Föregående · 701770